کتاب پاسخ pdf

استفاده از قانون جذب برای زندگی فوق العاده، فرمولی درخشان برای رد هر کسب و کار

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
کتاب پاسخ نوشته جان اساراف و موری اسمیت، دربارۀ قانون جذب و آخرین دستاوردهای علم اعصاب و روان برای ارتقا و رشد هر کسب وکاری است.

همه به دنبال پاسخ سؤال های مهم زندگی به خصوص در زمینه ی کسب وکار، رهایی مالی و چگونگی تبدیل زندگی به یک شاهکار هستند. کتاب پاسخ (The answer)، اولین و تنها کتابی است که به شما یاد می دهد چگونه هر سه قانون جذب، بارداری و عمل را با هم به کار بگیرید تا بلافاصله چیزهایی فوق العاده در کسب وکارتان به وجود بیاورید! جان اساراف (John Assaraf) و موری اسمیت (Murry Smith) یک عمر تجربه ی بسیار اثر بخش را در این کتاب پرمحتوا جا داده اند. اگر کسب وکارتان در حد تصویر ذهنی آرمانی تان نیست، این کتاب و این فلسفه است که باید بخوانید، یاد بگیرید و انجام بدهید تا به رشدی قابل پیش بینی و بی وقفه دست پیدا کنید.

فیلم «راز» در سال ۲۰۰۶ و به دست گروهی استرالیایی ساخته شد. فکر اصلی این فیلم از راندا برن بود که خود، حدود یک سال و نیم پیش از ساخت فیلم با قانون جذب آشنا شده و با استفاده از آن زندگی خود را متحول کرده بود. برن می خواست با ساختن یک فیلم مستند، این قانون (که به گفته ی او قدرتمندترین قانون جهان است) و کاربردش را به همگان معرفی کند.

قانون جذب در طول تاریخ از زبان عده ای کثیر و به بیان هایی متنوع مطرح شده و در موارد زیادی هم به مفهوم آن، بدون ذکر عنوان قانون جذب اشاره شده است. این قانون را به طور کلی و ساده می توان به این صورت بیان کرد: «هر چیزی که افکار غالب شخص را تشکیل بدهد، به سوی او جذب می شود و در زندگی اش رخ خواهد داد.» یا آن طور که ارل نایتینگل گفته: «شما همان چیزی می شوید که بیشتر مواقع راجع به آن فکر می کنید.»

جان اساراف با لقب «بچه ی خیابانی» شناخته می شود و همین نام را بر یکی از شرکت هایی هم که تأسیس کرده گذاشته است. او بیش از ۲۵ سال در حال جستجو و یافتن راز موفقیت هم در کسب وکار و هم در زندگی بوده است. جان که در نوجوانی مشکل کمبود اعتماد به نفس داشت، زندگی ای را در پیش گرفته بود که عاقبتش یا به زندان منجر می شد یا سردخانه. او در دورانی از زندگی اش عضو دسته های خلافکار خیابانی شده بود و به همین دلیل است که لقب «بچه ی خیابانی» را به خود داده است.

اساراف پس از مهاجرت به کانادا و در جستجو برای غلبه بر مشکلاتی که بر سر راه دست پیدا کردن به خواسته هایش وجود داشت، متوجه شور و شوقی فراوان نسبت به مطالعه ی مغز انسان و فیزیک کوانتوم و ارتباط آن با دستیابی به موفقیت در کار و زندگی خود شد.

نخستین کتاب جان اساراف، راهنمای یک بچه ی خیابانی برای همه چیز داشتن نام داشت که در آن خلاصه ای از آموخته هایش برای رسیدن به موفقیت همه جانبه را بیان می کرد. موفقیت فیلم و کتاب راز شهرت بیشتری برایش به همراه آورد و به خصوص مفهوم «ویژن بورد» یا تابلوی تصویر ذهنی را با نام او پیوند داد. او به عنوان یکی از استادان راز به برنامه های اُپرا، لری کینگ و اِلِن دوجِنِرِس هم دعوت شد و مخاطبان بیشتری پیدا کرد. اساراف به دنبال موفقیت کتاب جدیدش با نام پاسخ در سال ۲۰۰۸، کتاب اولش را هم با تجدید نظر و تغییرات کامل و این بار با نام همه چیز داشتن بار دیگر به بازار عرضه کرد.

در بخشی از کتاب پاسخ می خوانید:

یکی از قوانین طبیعت این است که زور، همیشه خنثی می شود. اگر این روند را هل بدهید، آن هم در مقابل شما را هل خواهد داد. باید به هر ایده، فرصت و مهلتی را که برای جوانه زدن و رشد نیاز دارد بدهید. باید فرصت بدهید ریشه بدهد و منابع را به موقع پیدا کند. همین حالا بی صبری را کنار بگذارید. به جایش شروع کنید به اعتماد کردن به کاردانی خودتان و جهان اطرافتان. پی ببرید این جهان، آماده و راغب است که هر چه را می خواهید به شما بدهد؛ اما وقتی این کار را می کند که برایتان واضح باشد چه می خواهید و صبر کافی هم داشته باشید که جهان کارش را انجام بدهد.

این روند، یک جزء دیگر هم دارد. برای رشد بذر، کافی نیست فقط آن را بکارید و منتظر بشوید. در حالی که می گذارید بذر در خاک حاصل خیز کارش را انجام بدهد، شما هم باید کارتان را انجام بدهید.

میلیون ها نفری که فیلم راز را دیده اند، دست کم تا حدی با قانون جذب آشنا شده اند. اما بخشی از آن هست که به نظر می رسد خیلی ها متوجه آن نشده اند. قانون جذب نمی تواند اثر کند، مگر این که از قانون عمل هم پیروی کنید.

اگر از جایتان بلند نشوید و کاری نکنید، منطقی نیست که منتظر باشید اتفاق خاصی بیفتد. بعد از کاشتن، آب می دهید، علف های هرز را می کَنید... از باغچه تان مراقبت می کنید. شما نمی توانید کار بذر را برایش انجام بدهید و شما گیاه را رشد نمی دهید. اما شما باید کار خودتان را انجام بدهید تا مطمئن شوید محیط و منابع لازم را در اختیار دارد که هر چه را لازم است جذب کند.

پس کار شما چیست؟ این چیزی است که در فصل های آخر این کتاب به سراغش خواهیم رفت. برایتان توضیح خواهیم داد که این کندن علف هرز و آب دادن، سناریوی کسب وکار رؤیایی تان چگونه خواهد بود.
صفحات کتاب :
289
کنگره :
‏‫‭HF5386‫‭/آ5پ2 1392
دیویی :
‏‫‭658/4
کتابشناسی ملی :
2606666
شابک :
‏‫‭978-964-236-404-6
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه پاسخ