کتاب قورباغه ات را ببوس

12 شیوه ی شگفت انگیز برای تبدیل کردن منفی ها به مثبت در زندگی شغلی و شخصی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

کتاب قورباغه ات را ببوس اثر برایان تریسی و کریستیانا تریسی، ۱۲  شیوه ی شگفت انگیز برای تبدیل کردن منفی ها به مثبت در زندگی شغلی و شخصی را بیان می کند. این کتاب توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

معرفی کتاب قورباغه ات را ببوس

کتاب قورباغه ات را ببوس اثر برایان تریسی و کریستیانا تریسی به شما نشان می دهد که چگونه منفی ها را رها کنید؛ در هر موقعیتی فقط و فقط مثبت ها را بیابید و به انسانی مثبت اندیش با عملکردی عالی تبدیل شوید. اگر خاطره های گذشتهٔ شما بیش از رؤیاهای آیندهٔ زندگی تان هستند؛ این کتاب را بخوانید تا بهترشدن وضعیت زندگی تان را شاهد باشید.
شاید شما نیز شاهکاری هستید که در قطعه سنگی مرمری محبوس مانده اید. یکی از اهداف مهم زندگی شما باید چنین باشد: همهٔ ترس ها، تردیدها، سستی ها، احساسات منفی و باورهایی اشتباه را کنار بگذارید که مانع می شوند بهترین باشید. به این ترتیب، بهترین انسانی پدیدار می شود که می توانید باشید.
وظیفهٔ شما این است: قورباغهٔ زندگی تان را ببوسید و ویژگی هایی مثبت را بیابید که در دل هر موقعیتی وجود دارند، هر گونه منفی را آگاهانه به مثبت تبدیل کنید و شاهزادهٔ خوش قیافهٔ زندگی تان را از بند رها کنید.
هم اکنون تصمیم بگیرید که همهٔ استعدادها و توانایی های نهفته در وجودتان را برای دستیابی به موفقیت و شادی به کار ببرید و به همان انسانی استثنایی تبدیل شوید که در ژرفای وجودتان نهفته است. شما می توانید همهٔ کارهای سازنده و شگفت انگیزی را انجام دهید که انجام دادن آن ها را در ذهنتان تصور می کنید.
برایان تریسی (Brian Tracy) نقشه ای را در این باره در اختیار ما قرار می دهد که چگونه می توانیم منفی ها را به مثبت ها تبدیل کنیم و زندگی سالم، سازنده و رضایت بخشی داشته باشیم. او بار دیگر کتابی فوق العاده نوشته است! این کتاب در واقع کتابی عالی دربارهٔ تبدیل کردن منفی ها به مثبت ها محسوب می شود. خودتان را برای خواندن کتابی دگرگون کننده آماده کنید.
این کتاب هم خلاقیت انسان را برمی انگیزد و هم انگیزه بخش است. با خواندن کتاب قورباغه ات را ببوس و به کارگیری آموزه های آن به یاری خودتان بشتابید!
کمابیش در هر دهه کتابی ارزشمند در زمینهٔ دستیابی به موفقیت چاپ می شود. برایان و کریستیانا تریسی (Kristina Tracy) هدیه ای ارزشمند را برای شما آماده کرده اند که راهکارهایی تأثیرگذار را برای دستیابی به موفقیت در هر موقعیتی در اختیارتان قرار می دهد. با به کارگیری این راهکارها می توان نکته هایی ژرف را به نکته هایی ساده و غیرممکن ها را به ممکن ها تبدیل کرد.

خلاصه کتاب قورباغه ات را ببوس

شما به این دنیا آمده اید تا زندگیتان را شکوفا کنید. شما میتوانید شادی و  نشاطی بسیار را احساس کنید؛ روابط شگفت انگیز داشته باشید و به موفقیت  برسید. از سلامتی  مطلوب بهره مند باشد و به خواسته های ارزشمندتان برسید. پس، چه دلیلی دارد که اکنون به شیوه ی دلخواهتان  زندگی نمیکنید؟اگر می خواهید دلایل مربوط به شادیها یا غمها، موفقی ها یا شکست ها، بردها و باخت های  خودتان را بدانید، مقابل نزدیکترین آینه ی موجود در دسترستان بایستید و به خودتان بنگرید. چگونگی اندیشه ی شما، درباره ی انسانی که در آینه می بینید، درکل  تییین کننده ی چگونگی زندگی شما خواهد بود.

اگر نگرشتان را درباره ی خودتان تغیییر دهید، زندگی شما کمابیش بی درنگ تغییر خواهد کرد.به نظر میرسد کمابیش همه ی انسانها در زندگیشان با یک یا چند مانع  روبه رو هستند که اجازه نمی دهند آنان به راستی انسانی شاد، تندرست و  بانشاط باشند و با اشتیاق و امیدی فراوان در انتظار فرا رسیدن روزی جدید از زندگیشان به سر برند.   قورباغه ی زندگی شما چیست که باید آن را ببوسید تا بتوانید به همه ی اهداف ارزشمندتان برسید؟ کدا  رویدادهای منفی زندگیتان را باید با آغوش باز بپذیرید، به آنها رسیدگی کنید و آنها را به کار ببرید تا خودتان  را به انسانی شگفت انگیز تبدیل کنید که به راستی شایسته اش هستید؟  شاااید مهمترین حقیقت کشف شده در علم روانشناسی و موفقیت شخصی این است: نگرشهای ذهنی منفی نسبت به خودتان و دیگران  اغلب بزرگترین موانعی هستند که بین شما و یا زندگی استثنایی و  شگفت انگیز قرار دارند.

فقط وقتی می آموزید قورباغه ی خودتان را ببوسید و عادت میکنید همواره در وجود هر انسان و در دل هر رویدادی فقط  نکته های مثبت و ارزشمند را جست وجو کنید و بیابید؛ استعدادها و توانایی های بی نظیر شما برای دستیابی به موفقیت  شکوفا خواهند شد.این کتاب برمبنای پنج هزار همایش و گفت و گوی برایان با بیش از پنج  میلیون نفر در پنجاه وهشت کشور و هزاران ساعت کار کریستینا در زمینه ی مشاوره و روانشناسی نگشاته شده است. در این کتاب، مجموعه ای از شیوه ها و راهکارهای ساده، اما موثر، می آموزید که می توانید آنها را بی درنگ به کار ببرید تا اندی شه های منفی خودتان را به اندیشه های مثبت تبدیل کنید و از هر مشکل زندگیتان به راستی فرصتی ویژه بسازید. شما  می آموزید چگونه به انسانی با اعتماد به نفسی عالی تبدیل شوید و همه ی  استعدادها و توانایی های خودتان را به کار ببریاد تا به شیوه ای استثنایی  زندگی کنید.

این ابزارها و راهکارها برای میلیونها نفر در سراسر جهان مفید و موثر بوده اند و برای شما نیز مفید و موثر خواهند بود.کتاب قورباغه ات را ببوس از بخش‌های زیر تشکیل شده است: مقدمه، قورباغه و شاهزاده خانم و ۱۲ فصل با عنوان های مختلف و در انتها نتیجه گیری

متن کتاب قورباغه ات را ببوس

برشی از متن: دو دوره ی زمانی در زندگی شما وجود دارد که یکی گذشته و دیگری آینده است. زمان حال یگانه لحظه ی موجود بین آن دو دوره ی زمانی محسوب می شود. ما حقایق را در کدام دوره ی زمانی قرار می دهیم؟ مشکلات را در کدام دوره قرار می دهیم حقیقت این است: بسیاری از حقایق، که شما را اندوهگین می کنند، به گذشته مربوط می شوند. 
آنچه در گذشته اتفاق افتاده است گونه ای حقیقت محسوب می شود. این حقیقت را نمی توان تغییر داد. پی بردن به این موضوع اهمیتی بسیار دارد زیرا بسیاری از انسان ها فقط به این دلیل در زمان حال اندوهگین و پریشان خاطر هستند که رویدادی در گذشته به شیوه ی دلخواه آنان پیش نرفته است. به هرحال، چنین رویدادی در گذشته اتفاق افتاده یا نیفتاده است و به همین دلیل به حقیقتی تغییر ناپذیر در زمان حال تبدیل می شود. غمگین شدن درباره ی حقیقتی تغییر ناپذیر هیچ فایده ای نخواهد داشت.

دانلود رایگان کتاب صوتی قورباغه ات را ببوس

کتاب صورتی قورباغه ات را ببوس در فراکتاب موجود نمی‌باشد.

دانلود رایگان کتاب قورباغه ات را ببوس

ناشر محترم پی دی اف رایگان این کتاب را در دسترس عموم نداده است، لذا بدیهی است دانلود رایگان تضییع حق نویسنده و ناشر می‌باشد. دو نمونه نسخه دیجیتال از این کتاب در نرم‌افزار فراکتاب با قیمت استثنایی وجود دارد. جهت دانلود ابتدا فراکتاب را نصب کتاب و پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

قیمت کتاب قورباغه ات را ببوس

نسخه چاپی این کتاب در فراکتاب موجود نیست ولی نسخه الکترونیک آن با قیمت استثنایی در اپلیکیشن فراکتاب موجود می‌باشد.

کتاب قورباغه ات را قورت دهید

کتاب قورباغه ات را قورت بده یکی دیگر از آثار برایان تریسی می باشد که از طریق سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب می توانید اقدام به خرید کنید.

کتاب قورباغه ات را ببوس pdf

پی دی اف کتاب قورباغه ات را ببوس جهت دانلود و مطالعه شما عزیزان در اپلیکیشن فراکتاب موجود می‌باشد.

خرید کتاب قورباغه ات را ببوس

امکان خرید و دانلود این کتاب در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

دانلود کتاب قورباغه ات را ببوس

مشخصات کتاب قورباغه ات را ببوس در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نسل نواندیش
نویسنده: برایان تریسی و کریستینا تریسی
مترجم: سیما فرجی
تعداد صفحه: 167
موضوع: توسعه شخصی
قالب: pdf

 

صفحات کتاب :
167
کنگره :
BF204/6‏‫‬‭/ت4ق9 1393
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
2789323
شابک :
978-964-236-469-5
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه قورباغه ات را ببوس