امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت

کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت اثر اندرو متیوس، درباره ی بازگشت به زندگی از قعر شکست ها و ناکامی ها، آشنایی با تفکر انسان های خوشبخت و گام برداشتن در مسیر خوشبختی است. شاد ماندن در روزگاران سخت، نقشه راه خوشبختی شماست.

کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت به شما می‌آموزد که چگونه خود را در هر شرایطی دوست بدارید. چگونه علی‌رغم همه مشکلات، احساس خوشبختی کنید. در کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت داستان زندگی انسان‌هایی را می‌خوانید که تمام دارایی خود را از دست داده‌اند. به سوگ عزیزانشان نشسته‌اند. با بیماری و اعتیاد و سرنوشت جنگیده‌اند. اما هرگز تسلیم نشده‌اند. شاد ماندن در روزگاران سخت، نقشه راه خوشبختی شما است. کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت (Happiness In Hard Times)، به شما می آموزد چگونه خود را در هر شرایطی دوست بدارید. 

گزیده کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت 

هر کسی می تواند انگیزه و الهام درونی را دریافت کند. لازم نیست که عضو ارشد کلیسای محلتان باشید تا نور هدایت را در درون خود ببینید. همه ما می توانیم از منشأیی فراتر از خود جسمانی مان، کمک دریافت کنیم. مهم نیست که این منشأ را به چه نامی می شناسیم مهم آن است که مصممانه درخواست کنیم و با جدیت گوش بسپاریم. ارتباط درونی، مثل ارتباط عادی میان انسان هاست. برای دریافت کمک، باید آغوش خود را به رویش بگشایید.

کتابشناسی ملی :
2282421
شابک :
978-964-5724-46-5‬
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
272
کنگره :
BF637‭‬‭/ر2‏‫‬‭‏‫‬‭م216 1390
دیویی :
‏‫‬‭158/1

کتاب های مشابه شاد ماندن در روزگاران سخت