کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس pdf

چگونه در هر بخش از زندگی تان به انسانی توقف ناپذیر، توانمند و جسور در مسیر موفقیت تبدیل شوید؟

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

برایان تریسی در کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس، به شما نشان می دهد چگونه اعتماد به نفستان را تقویت کنید تا به انسانی توقف ناپذیر در مسیر موفقیت تبدیل شوید. برایان تریسی در زمینه ی درک و آموزش و شیوه های رشد و پیشرفت شخصی مهارت دارد. او در کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس (The Power Of Self Confidence) ارزشمند، قفل دروازه ای را می گشاید که به روی موفقیت و کامیابی شما باز می شود.

 به این ترتیب می توانید توانایی های بی نظیرتان را باور کنید. آموزه های او را در وجود خود نهادینه کنید تا به اهداف ارزشمندتان در زندگی پی ببرید. در کتاب  نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس می آموزید چگونه اعتمادبه نفس، شهامت و اراده ی تزلزل ناپذیرتان را در هر بخش از زندگی به کار ببرید. شما می آموزید شجاعانه با همه ی مشکلات و فرصت های زندگی تان روبه رو شوید. با خواندن کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس، پی می برید می توانید همه ی کارهای سازنده ای را انجام دهید که ذهنتان را بر انجام دادن آن ها متمرکز می کنید.

برایان تریسی (Brian Tracy) بیش از بیست وپنج سال، درباره ی مردان و زنان موفق پژوهش کرده است. در واقع او می خواست به ویژگی هایی مشترک در این افراد پی ببرد که سبب شده بود آنان به موفقیتی فراتر از انسان های معمولی برسند. او هزاران کتاب، مقاله و پژوهش را درباره ی موفقیت خوانده و به این نتیجه رسیده است که: یکی از ویژگی های بنیادین برای دستیابی به موفقیت نیروی شگفتی آفرین اعتمادبه نفس است.

برمبنای پژوهش های انجام شده، هر مرد یا زنی که به موفقیتی فراتر از معمول رسیده، در مقایسه با انسان های معمولی، از اعتمادبه نفسی بیشتر بهره مند بوده است. وقتی به مرحله ای می رسید که توانمندی های وجودتان را به معنای واقعی باور می کنید و پی می برید می توانید کمابیش همه ی کارهای ارزشمندی را به ثمر برسانید که به راستی خواستار به ثمر رساندنشان هستید؛ آینده ای پربار خواهید داشت.

راهکارهای تأیید شده و کاربردی کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس، بر مبنای زندگی و رفتار بسیاری از مردان و زنان موفق در دنیای امروزی به دست آمده و اعتبار علمی همه ی آن ها با پژوهش و تجربه ثابت شده است. اگر این راهکارها را در زندگی تان به کار ببرید؛ می توانید اعتمادبه نفستان را تقویت کنید، به گونه ای که به خواسته های ارزشمندتان در زندگی برسید.

گزیده کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

پرورش اعتمادبه نفسی تزلزل ناپذیر در وجودتان چنان فرصت هایی را بر شما آشکار خواهد کرد که اکنون نمی توانید تصورشان کنید. به این ترتیب، در مقایسه با گذشته، می توانید رؤیاهایی ارزشمندتر را در سر بپرورانید، اهدافی مهم تر را تعیین کنید، تعهداتی بیشتر را بپذیرید و با تمام وجودتان زندگی کنید. 

اعتمادبه نفس همچون محوری است که دروازه ی موفقیت های بشری روی آن می چرخد. وقتی اعتمادبه نفسی تزلزل ناپذیر دارید؛ در مقایسه با موقعیت های دیگر، بیشتر می توانید توانایی های خودتان را تشخیص دهید. بیش از 2000 سال قبل، ارسطو چنین نوشت: ”شادی فقط گونه ای حالت است. با دنبال کردن شادی به شیوه ای مستقیم نمی توان به آن رسید. فقط در نتیجه ی انجام  فعالیت های هدفمند می توان شاد شد.“ 


شابک :
978-964-236-506-7‬‬
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
248
کنگره :
BF575 /‮الف‬6‬‏‫‬‮‭‭ت44 1392
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
3041136

کتاب های مشابه نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس