1 / 3

ژورنالیسم تلویزیونی

معرفت‌شناسی، فلسفه، روش‌ها


دانلود کتاب ژورنالیسم تلویزیونی

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 2.7 مگا بایت
صفحات کتاب : 270
9,400 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

تلویزیون یکی از پرمخاطب ترین، ارزشمندترین و قابل اطمینان ترین منابع اطلاعات در سراسر جهان است. اما چه عناصری هستند که نوع تولید و مصرف خبر را شکل می دهند؟ عوامل اقتصادی، فناورانه، اجتماعی، فرهنگی، سازمانی، حرفه ای و شخصی در این میان چه نقش هایی دارند؟

این اثر، فلسفه، معرفت شناسی و روش های «ژورنالیسم تلویزیونی» را دربرمی گیرد و نه تنها به موضوع تکامل تکنولوژی های دیجیتال و تأثیر آنها بر ژورنالیسم تلویزیونی می پردازد، بلکه به تعاملات فزاینده فعلی و آینده شبکه های اجتماعی نیز توجه ویژه ای دارد.

موضوعاتی چون مالکیت، قابلیت های خبری، شیوه های تولید، تکنیک های اقناع و سواد اطلاعاتی و رسانه ای در این کتاب بررسی شده اند. این اثر تلفیقی است از نظریه و عمل که صنعت رسانه را از دیدگاه انتقادی و عملی آزمایش می کند و از این نظر اهمیت زیادی دارد. نویسندگان در این اثر سعی کرده اند اهمیت ژورنالیسم تلویزیونی و همگرایی آن با سایر قالب ها را توضیح دهند و شیوه هایی که این صنعت از طریق آنها می تواند در عرصه رقابتی و دگرگونی مداوم تکنولوژیک، همچنان زنده و پابرجا باشد را بیان کنند.

این کتاب با استفاده از منابع موضوعی و تحقیقاتی اصیل و دامنه دار، مرجعی ضروری برای دست اندرکاران خبر تلویزیون، دانشجویان و دانشگاهیان در مطالعات رسانه است.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 270

کنگره : PN ۴۷۸۴/‮ت‬۸‏‫‭‏‫‬‮‭ش۴ ۱۳۹۷

دیویی : ‫۵‏‫‬‮‭۰۷۰/۱۹

کتابشناسی ملی : 4967577

شابک : 978-600-8942-24-5‬

سال نشر : 1397

نظرات