× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

بررسی جامعه شناختی میزان سواد رسانه ای بین نسلی زنان

نوع اثر : کتاب

ناشر : پشتیبان

نویسنده :

مجموعه اثر : سواد رسانه ای، مسئولیت اجتماعی و فضای مجازی

صفحات کتاب : 52

کنگره : 1396 9ز9س/96P

دیویی : 302/230955

کتابشناسی ملی : 4721413

شابک : 978-600-8794-30-1

سال نشر : 1396

خلاصه اثر

خانواده امروزی دچار تغییر و تحولات گسترده ای شده است. بسیاری، این تغییرات را در ادامه تحولات گستره اجتماعی و فرهنگی می دانند که انقلاب اطلاعاتی و دگرگونی رسانه ها، شیوه های انتقال پیام و اطلاع رسانی، از برجسته ترین نمونه های آن است. چرا که به دنبال آن، با تغییر شکل روابط میان فردی و اجتماعی، روابط اعضای خانواده از نسل های مختلف، تاثیرات فراوانی را پذیرفته است. این پژوهش کوشیده است با واکاوی جامعه شناسانه این تاثیرات، به دنبال پاسخ تجربی این پرسش اساسی باشدکه سواد رسانه ای سه نسل خانواده در تهران، دچار چه تغییر و تحولاتی گردیده است؟

اگر مخاطبان یک رسانه از مهارت تفکر انتقادی برخوردار باشند می توانند اطلاعات رسانه ها را به درستی تجزیه و تحلیل کنند. بر همین اساس، رسانه های جمعی امروز به سمتی پیش می روند که به مخاطبان خود اطلاعاتی را ارائه دهند که از لحاظ علمی و محتوایی اطلاعات درست و قابل استناد باشند. بنابراین می توان گفت مخاطبان می توانند رسانه های جمعی را به یک سمت و سو حرکت دهند و رسانه های جمعی نیز می توانند تغییراتی را در باور، نگرش، افکار و در ذهن مخاطبان ایجاد کنند.

کتاب‌الکترونیکی

2,600 تومان

حجم : 1.1 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 52

موضوعات

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات