امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 3,000
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دایی جان ورزشکار

کتاب دایی جان ورزشکار داستان یک زرافه کهنسال اما عشقِ ورزش است، آخر او، زمانی گردن زیبا و درازی داشت که بقیه زرافه ها به او حسرت می بردند. دایی جان ورزشکار، پدر «پنج وجبی» را تشویق می کند که بیاید هر روز صبح با او ورزش کند و در این میان اتفاقات جالبی برای هر دوی آنها می افتد. مضمون این داستان، تشویق کودکان به ورزش کردن و دور شدن از تنبلی است.

البته آنچه خواندن این داستان را برای بچه ها لذت بخش می کند، اتفاقات خنده داری است که حین این ورزش ها برای «پنج وجبی» روی می دهد و در واقع ورزش را برای بچه ها تبدیل به یک بازی می کند. در این حین، پاداشی که کودک بعد از انجام این حرکات ورزشی می گیرد، به عنوان انگیزه ای که می تواند کودک را به ورزش کردن تشویق کند، از دید نویسنده پنهان نمانده است.

به هر روی در شرایط امروزی که بچه های ما از همه طرف در محاصره بازی های پشت میزی و رایانه ای و دیجیتالی قرار گرفته اند، زهره پریرخ توانسته در قالب داستان ساده، جذاب، خنده دار و در عین حال آموزنده «دایی جان ورزشکار»، کودکان را به مسئله مهم تندرستی و فواید ورزش کردن و نیز تغذیه درست و پرهیز از مصرف خوراکی های غیرمفید، توجه دهد.

کتابشناسی ملی :
3335241
شابک :
978-600-175-632-0
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
32
دیویی :
دا‬590‬‭پ423د 1392‬

کتاب های مشابه دایی جان ورزشکار