کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر (چاپی و pdf)

نکاتی که پدر ثروتمند به فرزندانش در مورد پول یاد می دهد ولی پدر فقیر و از طبقه متوسط یاد نمی دهد!

امتیاز
5 / 4.5
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
229,900
10%
ت 206,910

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر

کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر نقطه شروعی برای تمام کسانی می باشد که به دنبال به دست آوردن کنترل آینده ی مالی خود می باشند. رابرت کیوساکی می گوید: من دو تا پدر داشتم، یکی ثروتمند و دیگری فقیر. 

یکی پروفسور، با تحصیلات بالا و باهوش بود. او تحصیلات چهار ساله ی لیسانس را در طول کمتر از 2 سال به اتمام رسانده و سپس با بورسیه ی تحصیلی به دانشگاه استنفورد شیکاگو و دانشگاه نورثوسترن رفت، تا تحصیلات عالیه ی خود را ادامه بدهد. پدر دیگرم حتی کلاس هشتم را هم تمام نکرد.

هر دوی آن ها در حرفه ی خود موفق بودند و به سختی در تمام طول زندگیشان کار می کردند و درآمد بالایی داشتند. ولی یکی از آن ها در تمام طول عمر خودش با مشکلات مالی دست به گریبان بود و دیگری، یکی از ثروتمندترین مردان هاوایی به شمار می رفت. یکی بعد از مرگش ده ها میلیون دلار برای خانواده اش و مؤسسات خیریه به جا گذاشت و آن دیگری فقط صورت حساب هایی که باید پرداخت می شد از خود به جای گذاشت.

آن ها هر دو قوی، پرجذبه و بانفوذ بودند. هر دو به من توصیه و اندرز می دادند، ولی توصیه های آن ها متفاوت بود. هر دو با قاطعیت تأکید بر کسب دانش داشتند، ولی مواردی که آن ها به من معرفی می کردند، متفاوت بود. اگر من فقط یک پدر داشتم، مجبور بودم که پیشنهادهای او را یا قبول و یا رد کنم. داشتن دو پدر، که هر دو به من پند و اندرز می دادند، من را قادر نمود از بین آن توصیه ها که فرق نمایانی در آن ها دیده می شد، یکی را انتخاب کنم. آری یکی ثروتمند و یکی فقیر.

به جای این که فقط یکی از آن ها را قبول یا رد نمایم، تصمیم گرفتم که بیشتر بیندیشم، مقایسه و سپس روشی را برای خود انتخاب کنم.

کتاب پدر ثروتمند، پدر فقیر به شما خواهد گفت:

- رد کردن این نظریه که برای ثروتمند شدن احتیاج به درآمد بالایی داریم.

- رد کردن این عقیده که خانه ی شما یک دارایی می باشد.

- کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر به شما یاد می دهد که برای موفقیت مالی آینده ی فرزندانتان چه مواردی در مورد پول به آن ها یاد بدهید.

- تفسیر واقعی یک دارایی و یک بدهی و تعهد. همچنین کتاب پدر ثروتمند پدر فقیر به والدین نشان می دهد که چرا نمی توانند به سیستم مدرسه، برای آموزش فرزندانشان در مورد پول متکی باشند.

صفحات کتاب :
347
کنگره :
HG179‭‮‬‏‫الف‏‫‭/ک‌9پ‌4 1389‬‬
دیویی :
332/024
کتابشناسی ملی :
1085599
شابک :
978-964-412-579-9
سال نشر :
1389

کتاب های مشابه پدر ثروتمند، پدر فقیر