1 / 3

بازاریابی رسانه های اجتماعی

چگونگی تبدیل شدن به یک اینفوئنسر میلیونی در فیس بوک، تویتر، یوتیوب و اینستاگرام ضمن تبلیغ و ساخت بند شخصی

موضوعات


دانلود کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 1.8 مگا بایت
صفحات کتاب : 112
5,000 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

در دهه ی گذشته، چشم انداز اینترنت به طرز قابل توجهی تغییر کرده و بخش اعظم این تغییر مرهون رسانه های اجتماعی بوده است. در نتیجه اینترنت برای برندها و کسب و کارها به ابزاری برای باز کردن درهای جدید به روی ارتباط همواره در حال تغییر شما با عموم، تعامل با پایه ی مشتریان و افزایش فروش تبدیل شده است.

هر کسب و کار کوچک در ابتدا با تمرکز بر جذب مشتریان اصلی خود شروع به کار می کند. کسب و کارهای آنلاین اغلب فروشگاه های آنلاین، بخصوص فروشگاه هایی که از طریق گوشی های هوشمند و سایر ابزارهای الکترونیک قابل دسترس هستند را هدف قرار می دهند. سایرین بر اشکال سنتی تبلیغات نظیر فرستنده های کوپن و تبلیغات چاپی تمرکز می کنند. با این وجود در حالی که این استراتژی های جذب مشتری ممکن است مؤثر باشند، استفاده از آن دسته از استراتژی های بازاریابی که موفقیت خود را در بلندمدت اثبات کرده اند توصیه می شود.

برای مثال بازاریابی دیجیتال هر نوع کسب و کار با اندازه های مختلف را قادر به دستیابی به طیف عظیمی از مخاطبان آنلاین به شیوه ای قابل سنجش و مقرون به صرفه می سازد.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 112

کنگره : HF۵۴۱۵/۱۲۶۵‏‫‬‮‭/م۹۳ب۲ ۱۳۹۸

دیویی : ۶۵۸/۸۷۲

کتابشناسی ملی : 5660432

شابک : 978-622-6303-75-0

سال نشر : 1398

فهرست

مقدمه
فصل 1: اهمیت رسانه های اجتماعی
فصل 2: ترندهای سال 2019
فصل 3: پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی
فصل 4: بازاریابی فیسبوک در سال 2019
فصل 5: بازاریابی پولی فیسبوک
فصل 6: اینستاگرام در سال 2019
فصل 7: بازاریابی پولی اینستاگرام
فصل 8: یوتیوب در سال 2019
فصل 9: بازاریابی پولی یوتیوب
فصل 10: توییتر در سال 2019
فصل 11: تبلیغات پولی توییتر
نتیجه گیری

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات