کتاب عاشق مرگ تو هستم pdf

فروش 17 میلیون نسخه در سال اول؛ زنی که پیام آور مرگ است

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عاشق مرگ تو هستم

کتاب عاشق مرگ تو هستم به قلم پیتر جیمز، که در سال اول انتشارش، فروش 17 میلیون نسخه را به خود اختصاص داده بود، داستان دختری به نام جودی را روایت می کند که در پی برآوردن دو آرزوی خود یعنی زیبایی و پولدار شدن است.

او آرزوی اول خود را به کمک جراحی پلاستیک برآورده کرده و اکنون به فکر ثروتمند شدن است. فلسفه ی او برای ثروتمند شدن، یا کار است و یا ازدواج با مردی پولدار. اما فکر می کند که پس از ازدواج خلاص شدن از آن مرد کار دشواری است و مهارت های خاصی نیاز دارد.

رئیس آگاهی، روی گریس از طرف مقامات مافوقش تحت فشار است. او در پرونده گم شدن همسرش سندی پیشرفت زیادی کرده است اما در این میان یکی از مخالفان قدیمی اش نیز به اداره پلیس برگشته است و خواب را از چشمانش می رباید. علاوه بر آن کم کم متوجه می شود زنی در شهر مشغول انجام فعالیت هایی است. بیوه ای سیاه دل با ذهنی سمی. اما روی گریس خیلی زود متوجه می شود که خطر این زن در شهر بسیار فراتر از حد تصور اوست.

منتقد روزنامه تایمز بر این باور است که در کتاب عاشق مرگ تو هستم (Love you dead)، پیتر جیمز (Peter James) در عملیات داخلی شیوه های پلیسی و نگرش های کارآگاهان واقعی نفوذ کرده است. این همان خصوصیتی است که وی را از سایر نویسندگان جنایی نویس متمایز می کند.

گزیده کتاب عاشق مرگ تو هستم 

کلی با شادمانی یک جرعه از قهوه سیاه کلمبیایی اش را سر کشید و فیلم دوربین مدار بسته را روی حرکت کُند گذاشت و کلیک کرد تا تصویر آن زن بزرگ شود، دوباره کلیک کرد. تصویرش مبهم شد و غیر ممکن بود گفته شود این همان زن هتل پارک رویال وست و سایر تصاویر فرستاده شده است یا نه. زیر کلاهش کمی مو دیده می شد، یا موهایش را زیر کلاهش جمع کرده بود یا اینکه کوتاهشان کرده بود. چشم هایش را به وضعیت های متفاوت دوخت.

نقاط متفاوت راه رفتن او با همدیگر مطابقت داشتند. از وقتی برای اولین بار آنالیز فارنسیک گیت شناسایی یک فرد از شیوه راه رفتن یا ویژگی های قدم برداشتنش، از جمله ارزیابی حرکات کل بدن از سر تا پا را اختراع کرد، نظر بسیاری از متخصصان و گزارشگران قانونی را به خود جلب و به دیگران نیز کمک بسیار کرده بود. در پنج سالی که از عمر این سیستم پیشرفته فناوری می گذشت، اعتبارش بسیار چشمگیر افزایش یافته بود. کتاب درسی او درباره این موضوع هم تازه چاپ شده بود.

هر انسانی به روشی متفاوت راه می رود و راه رفتن برخی افراد متمایز از دیگران است. راه رفتن هر فرد مانند دی ان اِی او منحصر به فرد است؛ ولی کیفیت دوربین مدار بسته در کاهش دقت عامل بسیار مهمی محسوب می شود. او و تیمش با موفقیت فناوری بیشتری را وارد سیستم کردند تا شامل شرکت های خسیسی شود که از دوربین های مدار بسته کم کیفیت استفاده می کنند و هرگز برای به روز رسانی آن اقدام نمی کنند؛ اما از آژانس های مجری قانون انتظار دارند با این دوربین های کم کیفیت معجزه کنند. او گاهی وقت ها می پرسید که آیا این ها کلمه «دیجیتال» را شنیده اند. زمان و هزینه کاربرد این نرم افزار برای شرکت هایی که از فناوری روز استفاده نمی کنند، بسیار بالاست.

سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
520
کنگره :
PZ4‏‫‭/ج95ع2 1397
دیویی :
823/92
کتابشناسی ملی :
5413510
شابک :
978-964-236-999-7

کتاب های مشابه عاشق مرگ تو هستم