امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فروش آسان

تام هاپکینز و بن کنچ در کتاب فروش آسان، راه و رسم فروش، مهارت‌های مذاکره، برقراری ارتباط و ارائه کالا و خدمات را برای فروشی بهتر به شما آموزش می‌دهند تا بتوانید به یک فروشنده موفق تبدیل شوید.

تام هاپکینز (Tom Hopkins) و بن کنچ (Ben kench) در کتاب فروش آسان (Selling for dummies) به شما کمک می‌کنند تا به شادی و رضایت خاطر بیشتری از زندگی خود برسید و برای خود احترام بیش‌تر، پول بیش‌تر و شناخت بیش‌تر از شغلتان تدارک ببینید. همچنین به شما کمک می‌کند با افراد خانواده و دوستان به تفاهم بیشتر برسید، بهتر مذاکره کنید و البته بر میزان فروش خود بیفزایید.

در بخش اول به توضیح و مفهوم فروش پرداخته می شود، اینکه درباره چیست و درباره چه چیزهایی نیست. نویسنده به شما توضیح می دهد که مهارت های فروش چه کارهایی برای شما می توانند بکنند و در آخر هفت اقدامی را شرح می دهد که می تواند فروش شما را بیشتر کند.

در بخش دوم درباره مبحث آماده سازی صحبت می شود. دانستن این مطالب شما را از متوسط مردم جدا و به شما کمک می کند در زندگی جواب های آری بیش تری بشنوید و به شما آموزش می دهد تا درباره نیازهای فرهنگی خود اطلاعات بیش تری به دست آورید، مشتریان تان را بشناسید و اینکه چگونه از این درک و فهم برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید.

در بخش سوم درباره هر یک از هفت اقدام برای فروش در فصل مربوط خود سخن می گوید و اطلاعاتی مفید را به شما منتقل می کند. نویسنده در این فصل درباره ی این مسئله که چگونه مشتریان بالقوه ای را بیابید و روی چه کسانی می توانید تأثیر بگذارید به شما کمک خواهد کرد؛ اینکه چگونه می توانید احتمال فروش را افزایش دهید، چگونه می توانید کالاها یا خدمات خود را ارائه دهید و چه می توانید انجام دهید تا کسانی که به آن ها فروش می کنید مشتریان جدیدی را به شما معرفی کنند و در نتیجه به موقعیتی برسید که برنامه فروش را از نو تکرار کنید. همه ی این مطالب در این بخش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخش چهارم نکاتی می آموزید که به کمک آن ها می توانید با مشتریان بالقوه خود تماس برقرار کنید و بر میزان فروش خود بیفزایید. در بخش پنجم به شما آموزش داده می شود که چگونه مانند یک قهرمان فکر کنید نه یک فروشنده متوسط! و چگونه می توانید بدون از دست دادن ایمان و باور خود به فروش برسید. در بخش ششم هاپکینز به شما اثبات خواهد کرد که کسی خواهان کالای شما نیست مگر آنکه خودتان درباره کالایتان هیجان داشته باشید.

گزیده کتاب فروش آسان

مردم دوست دارند به اسرار پی ببرند. وقتی با مشتری رازی را در میان می گذارید، او احساس می کند که شما به او اعتماد دارید و از موضوعی باخبرید که دیگران از آن محروم اند.

البته توجه داشته باشید که نباید اسرار افشا نشدنی شرکت خود را با دیگران در میان بگذارید. درباره موضوعات و مشکلات مالی شرکت خود حرف نزنید؛ اما می توانید به شکلی با مشتری کنار بیایید و مثلاً به او بگویید: «می دانم پرداخت اقساط این خرید در مدت 36 ماه دشوار است؛ اما من می توانم کاری بکنم که شما این اقساط را 60 ماهه پرداخت کنید. شما کالا را تحویل می گیرید، اما می توانید اقساط ماهانه آن را در بلندمدت پرداخت کنید.

بدانید و درک کنید که فروش فقط به شما مربوط نیست. برای بسیاری از مردم کلمه فروش معنایی خودخواهانه دارد. فروشنده ها نزد عموم با این خصوصیت وصف شده اند که آن ها فقط به این فکر می کنند که کالایشان را بفروشند و به مسائل دیگر فکر نمی کنند. آن ها فقط به فروش می اندیشند و کاری به خیر و صلاح خریدار ندارند. به همین دلیل جامعه به طور کل درباره فروشنده ها نظر خوبی ندارد. اما شما می توانید اگر خریدار با پیشنهاد شما موافق نباشد، از فروش به او خودداری بورزید و بی دلیل برای خرید به او فشار نیاورید. بدانید که خریدار به شما نظری خوب پیدا خواهد کرد.

سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
296
کنگره :
HF5438/25‏‏‫‬‭/ھ15ف33 1398
دیویی :
658/85
کتابشناسی ملی :
5413546
شابک :
978-964-236-996-6

کتاب های مشابه فروش آسان