کتاب انتخاب جنسیت پسر یا دختر pdf

و مراقبت‌های بارداری

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900
نظر شما چیست؟
در کتاب انتخاب جنسیت پسر یا دختر و مراقبت های بارداری نوشته طاهره مختاریان، می آموزید که چگونه با استفاده از علم تعیین جنسیت فرزند، می توان درصد موفقیت برای رسیدن به جنسیت مورد نظر را افزایش داد.

انتخاب جنسیت فرزند، همواره موضوع مورد علاقه عده زیادی از افراد جامعه است و بیشتر افراد دوست دارند هم فرزند دختر داشته باشند و هم فرزند پسر، به کرات دیده شده افرادی که دارای چندین فرزند پسر هستند، علاقمند به داشتن فرزند دختر باشند و بر عکس، افرادی که دارای چندین فرزند دختر هستند، علاقه مند به داشتن فرزند پسر باشند. البته این حق مسلم هر فرد است که به دنبال رسیدن به آرزوهای خود باشد.

از دیرباز تا نون روش های گوناگونی برای تعیین جنسیت فرزند ارائه شدند که برخی از آن ها با ضریب شکست بالا همراه بودند و برخی هم درصد موفقیت قابل قبولی داشتند. استفاده از روش های علمی جهت تعیین جنسیت، می تواند هشتاد الی نود درصد موفقیت به همراه داشته باشد. استفاده از روش های تعیین جنسیت برای افرادی مناسب هستند که قصد بارداری دارند و به جنسیتی خاص علاقه مندند. اما افرادی که تعداد فرزندان خود را تکمیل کرده اند باید با درایت بیشتری اقدام به حاملگی نمایند.

در بارداری های معمولی (زمانی که هیچ روشی برای تعیین جنسیت استفاده نمی شود) نسبت تولد پسر و دختر برابر است (پنجاه درصد پسر و پنجاه درصد دختر). وجود مشکلات ژنتیکی، اکتسابی و عادت به مصرف بعضی از مواد غذایی خاص و نحوه عادات مقاربتی و دفعات آن و وجود بعضی از بیماری ها در زنان و مردان، می توانند روی نسبت جنسیت فرزند پسر و دختر تأثیر گذار باشند. با استفاده از روش های علمی تعیین جنسیت و رعایت نکات خاص، می توان میزان تولد جنسیتی را کاهش داد. با استفاده علمی از روش های تعیین جنسیت می توان درصدی از ازدیاد جمعیت ناخواسته کشور را کم نمود.

متأسفانه در بعضی از مناطق دنیا، به خصوص بعضی از مناطق کشور خودمان، تعصبی خاص به جنسیت مذکر دارند و حتی حاضرند فرزندان مکرر به دنیا آورند تا نهایتا به جنسیت مورد نظر برسند. کمتر کسانی پیدا می شوند که چنین مواردی را از نزدیک ندیده باشند. متأسفانه ما با موارد بسیاری مواجه شدیم که زندگی زوج ها به سبب نداشتن جنس مذکر در حال فروپاشی بوده و استفاده از روش های تعیین جنسیت توانسته بسیاری از اختلافات را حل نماید. البته نباید هیچ گاه مشیت الهی را فراموش کرد. همه چیز به خواست خداوند متعال امکان پذیر است و اگر او مصلحت نداند، هیچ اتفاقی نمی افتد. خداوند متعال به ما انسان ها عقل و تفکر بخشید و ما انسان ها می توانیم از علمی که به لطف خداوند متعال به آن رسیدیم، بهره مند شویم.
صفحات کتاب :
271
کنگره :
‏‫‭QP279‏‫‬‭‬‭‭/م‌33‮‌ال‍ف‬‌‬8 1391
دیویی :
‏‫‬‭613/94
کتابشناسی ملی :
3199377
شابک :
964-412-156-2‬‬
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه انتخاب جنسیت پسر یا دختر