کتاب خوشبختی در ذهن شماست pdf

هشت راز ضروری برای داشتن زندگی بدون حسرت و تاسف

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟
کتاب خوشبختی در ذهن شماست نوشته ی استیون پالن و مارک لوین، بر رویکردهای فکری و نیز انجام برخی کارها برای نیل به موفقیت تأکید می ورزد.

استیون پالن (Stephen Pollan) حقایقی ساده را همراه با داستان هایی واقعی و جملاتی قصار از افراد برجسته و فیلسوف برای رسیدن به زندگیِ بدون حسرت و تأسف مطرح می کند. او طی سال ها تحقیق و مشاهده، پی برده که شادترین و موفق ترین افرادی که ملاقات کرده است، پرانرژی ترین و سرزنده ترین افراد هم هستند، صرف نظر از اینکه چه سن و سالی دارند. پالن به این موقعیت رسیده است که نگرش ها و رویکردهای فکری ما فقط یک عنصر ساده از سبک موفقیت در کار و زندگی نیست، بلکه در حقیقت اساس و مبنای داشتن یک زندگی شاد و سعادتمندانه است.

او در کتاب خوشبختی در ذهن شماست (Its All in Your Head) بر 8 الگوی رفتاری / فکری تمرکز می کند که مانع می شوند اکنون و امروز شاد باشیم. سپس راهکارهایی ساده و کاربردی برای غلبه بر آن ها ارائه می دهد.

این کتاب از جمله کتاب های خودیاری است که همه ی اعضای خانواده می توانند آن را بخوانند و ضمن لذت بردن از آن، از مطالبش بهره ببرند.

شما از قبل تمامی آنچه را برای شاد و خوشبخت بودن نیاز است، در اختیار داشته اید. تمامی رموز خوشبختی و سعادت، در ذهن شما هست. کلید زندگی شاد و رضایت بخش، در سرتان است. احساس خوشبختی واقعی در مادیات و عوامل بیرونی ریشه ندارد. شادی و خوشبختی حالتی ذهنی است، نه جسمی. فقط خود شما - و نه هیچ کس و هیچ چیز دیگر - مسئول مستقیم شادی و خوشبختی خود هستید و بس.

جملات برگزیده کتاب خوشبختی در ذهن شماست:

- تمام اساس زندگی، اثاث زندگی نیست.
- مال و ثروت مثل آب دریاست؛ هرچه بیشتر از آن بنوشیم، تشنه تر می شویم.
- جست وجو برای یافتن شادی و خوشبختی، از جمله منابع اصلی غم و نارضایتی است.
- رویکردی جدید شاید نتواند جهان را تغییر دهد، اما می تواند جهان درونی شما را تغییر دهد و دگرگون کند.
- فرد حسود فقط یک بار نمی میرد. تا وقتی رقیب او شاد و خشنود زندگی می کند، او مرگ را تجربه خواهد کرد.
- شما نیاز ندارید که بهترین و کامل ترین باشید. به کار گرفتن تمام سعی و تلاش تان کافی است.
صفحات کتاب :
263
کنگره :
BF575‭‬ ‭/خ5‏‫‭پ97 1394
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
2184077
شابک :
978-964-236-333-9
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه خوشبختی در ذهن شماست