امتیاز
5 / 5.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,750
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
75,000
15%
ت 63,750

نظر دیگران

نظر شما چیست؟


کتاب مناجات عباس حسین نژاد مجموعه‌ای از درددل‌ها، راز و نیازها و دعا و مناجات‌های عباس حسین‌نژاد با خداوند خودش است.

در ادامه مطلب میخوانید:

معرفی مناجات از عباس حسین نژاد

حسین نژاد در کتاب صوتی مناجات، با زبانی ساده و بی آلایش با خدا درددل کرده و به مخاطبش نشان داده که می شود خیلی ساده حرف های زیادی را با پروردگار جهانیان در میان گذاشت.
از طرفی صراحت بیان در مناجات های کتاب صوتی مناجات به خوبی یادآور داستان معروف موسی(ع) و شبان نیز هست و به همین دلیل مخاطب می تواند ارتباط خوبی با مناجات های این کتاب برقرار کند.
خداوند برای شنیدن ندای قلب ما در هر زمانی آماده است و نیازمند تشریفات و آداب سخت و پیچیده نیست. کافی است همچون "عباس حسین نژاد" در "مناجات" های صادقانه مان او را بخوانیم تا دعاهایمان را مستجاب کند.

خلاصه مناجات از عباس حسین نژاد 

در این مناجات با زبانی عامیانه با پروردگار عالمیان سخن می شود و بیشتر جملات با «خدایا!» شروع می شود. در این کتاب نیایش ها، درد دل ها و دعاهای یک بنده ی مخلص یکجا جمع آوری شده است. 
خدایا، رنگ رضایت و عطر خوش دلی را به لحظه های زندگی مردم سرزمین من بپاش! خدایا، نفس حی را در زندگی ما در جریان بینداز! خدایا، به ما هم دل گنده بده! خدایا ما رو با خر طرف نکن! خدایاامسالمان را به هیچ وجه شبیه پارسالمان نخواه.

بخشی از کتاب مناجات از عباس حسین نژاد

خدایا! احوال بشر را به نیکوترین حال ها تغییر ده و دل آدمی را به خوش ترین حوادث شاد کن و درخت یقین را در قلب ما بکار!  خدایا، از گزینه های روی میزت، برای امروز ما «برکت» و «شادی» را در دستور کار قرار بده!
خدایا!مخواه سادگی ما را به حساب حماقت مان بگذارند!  خدایا!این درها را باز کن، این دیوارها را بردار لطفاً! خدایا، ما از حساب های خالی، از شماره کارت های راکد و از نیامدن پیامک های «واریز شد» می ترسم، میشه؟
خدایا! قلب ما را خالی از عشق و جیب ما را خالی از پول مپسند! خدایا در رانندگان ما «اعتقاد به ترمز» را در نزدیکی خطوط عابر پیاده، نهادینه کن! خدایا! فکر کنم الان تو بغلت باشم، می شود فشار ندهی؟ خدایا، درون، بدتر از بیرون و بیرون، بدتر از درون شده، رحمی و مرحمتی و لطفی لطفا! خدایا قدرت مهار «سگ درون »مان را عنایت کن تا نزدیکان مان را این قدر آزرده نسازیم! خدایا ما نمی رسم تو برسان! خدایا هارد و رم قلب و روح ما از آنچه تو دوست نداری پر شده، بازیابی حالت کارخانه و بازگشت به معصومیت ابتدایی لطفا! خدایا مگذار شرمنده ی کلماتمان در گفتار و نوشتار شویم! خدایا، باغ زندگی ما را از دستخوش خزان زخم زبان ها مصون بدار خدایا، از ما جز شُکر چه برآید و از تو جز افزونی باران نعمت؟ خدایا، ما را جز در برابر خودت زیاده خواه مخواه! شیرینا! این همه تلخی را از کار و بار و جان و مال و عشق و روزگار ما محو کن!

مناجات صوتی

نسخه صوتی کتاب مناجات از عباس حسین نژاد ، در سایت و نرم افزار فرا کتاب موجود می باشد. با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن آن را دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

کتاب مناجات با خدا

این کتاب که بیشتر می‌توان گفت کتاب مناجات نامه است، مجموعه‌ای از راز و نیازهای خودمانی نویسنده به ساده‌ترین زبان ممکن با خداوند خودش است.

کتاب مناجات سوره مهر

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود پی دی اف مناجات عباس حسین نژاد، از انتشارات سوره مهر فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در سایت و اپلیکیشن مطالعه بفرمایید.

دانلود رایگان کتاب مناجات عباس حسین نژاد

دانلود رایگان کتاب مناجات عباس حسین نژاد در فراکتاب ممکن نیست اما دانلود مناجات الکترونیک و مناجات صوتی در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک و صوتی، امکان مطالعه و شنیدن کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است.

خرید کتاب مناجات عباس حسین نژاد

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود، پی دی اف کتاب مناجات اثر عباس حسین نژاد فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در سایت و اپلیکیشن مطالعه بفرمایید.

خرید کتاب مناجات عباس حسین نژاد مشخصات کتاب مناجات عباس حسین نژاد را در جدول زیر مشاهده میکنید:

مشخصات
ناشر:
انتشارات سوره مهر
نویسنده: عباس حسین نژاد
زبان: فارسی
تعداد صفحه: ۵۰۰
موضوع:
ادبیات داستانی و شعر
قالب: pdf اختصاصی، صوتی، چاپی با تخفیف ویژه
صفحات کتاب :
500
کنگره :
BP271/8‏‫‬‭‏‫‬‭/ح5م8 1398
دیویی :
297/778
کتابشناسی ملی :
5377972
شابک :
978-600-03-3215-0‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه مناجات