امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟
کتاب مهارت های جدید برای تربیت فرزندان اثر جان گری، فلسفۀ عملی وسیعی از فرزندپروری را مطرح می کند که برای بچه ها در هر سنی کارایی دارد. این بینش و مهارت جدید برای نوزادان، نوباوگان، بچه های پیش دبستانی، نوجوانان و جوانان کارایی دارد.

با خواندن کتاب مهارت های جدید برای تربیت فرزندان (Children Are From Heaven)، روش هایی عملی را خواهید آموخت تا مهارت های فرزندپروری تان را به روز کنید. شما نه تنها خواهید آموخت چه روش هایی کارایی ندارند، بلکه می فهمید در عوض چه کارهایی می توانید انجام دهید. شما روش های جدیدی را خواهید آموخت که بدون استفاده از روش های ارعاب، فرزندانتان را به همکاری ترغیب کنید.

امروزه بچه ها برای کسب انگیزه نیازی به ترس از تنبیه ندارند. آن ها توانایی ذاتی دارند که بدانند چه کاری درست و چه کاری نادرست است، به ویژه وقتی به آن ها فرصت داده شود که این توانایی را پرورش دهند. بچه ها به جای این که از ترس تنبیه یا تهدید انگیزه کسب کنند، می توانند به راحتی با پاداش و اشتیاق سالم برای خوشحال کردن والدینشان، انگیزه کسب کنند.

در هشت فصل اول کتاب مهارت های جدید برای تربیت فرزندان نوشتۀ جان گری (John Gray)، خواهید آموخت که از مهارت های مختلف فرزندپروری مثبت برای بهبود رابطه، افزایش همکاری و ایجاد انگیزه به بچه ها بهره بگیرید تا به آنچه می توانند باشند، تبدیل شوند. در شش فصل بعدی، خواهید آموخت که چطور پنج پیام مهمی را که بچه ها نیاز دارند بارها آن را بشنوند، به فرزندانتان انتقال دهید.

شما خواهید آموخت که چطور پنج پیام مهمی را که بچه ها نیاز دارند بارها آن را بشنوند، به فرزندانتان انتقال دهید.
این پنج پیام مثبت عبارتند از:
1. ایرادی ندارد اگر متفاوت باشی.
2. ایرادی ندارد اگر اشتباه کنی.
3. ایرادی ندارد اگر احساساتت را ابراز کنی.
4. ایرادی ندارد اگر بیشتر بخواهی.
5. ایرادی ندارد اگر نه بگویی؛ اما به یاد داشته باش که مامان و بابا رئیس هستند.

با به کار گیری این پنج پیام و مهارت های فرزندپروری مثبت، نه تنها از اطمینان به این که کارهای لازم را انجام می دهید لذت می برید، بلکه می دانید که فرزندانتان با کمک شما می توانند زندگی و شرایط دلخواهشان را بسازند.
صفحات کتاب :
447
کنگره :
HQ769‭‏‫‬‭/گ‌38م‌4 1393
دیویی :
649‭/1
کتابشناسی ملی :
3342812
شابک :
978-964-236-508-1‬‬
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه مهارت های جدید برای تربیت فرزندان