امتیاز
5 / 2.5
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,400
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب علوم قرآنی در مکتب اهل بیت (ع)

کتاب علوم قرآنی در مکتب اهل بیت (ع) نوشته علی اصغر ناصحیان توسط انتشارات منتشر شده است. قرآن معدن ایمان و گوهر ناب آن است، سرچشمه ها و دریاهای دانش است، شالوده و ساختار اسلام و پهنه گسترده حق است؛ دریایی است که هرچه از آن برگیرند کاستی نیابد و چشمه ساری است که هرگز فرونخشکد و آبشخوری است که خیل واردان از آن نکاهند. 

فرونشاننده عطش عالمان و بهار دل های ژرف اندیشان و راه روشن صالحان است. دارویی است که دردی بر جای نمی نهد و نوری است که هیچ ظلمتی با آن نیامیزد و ریسمانی است که دستاویزش اطمینان بخش و دژی است که بلندایش تسخیرناپذیر است.

قرآن، آن را که به ولایتش درآید عزت دهد و هر که را پیشوایش گیرد هدایت کند. برهان کسی است که بدان سخن گوید و گواه شخصی است که به مدد آن دادخواهی کند و سبب پیروزی فردی است که بدان احتجاج نماید و سپر است آن را که در پناهش درآید. قرآن کریم آخرین و کامل ترین کتاب آسمانی و معجزه جاوید پیامبر اسلام است که از آغاز نزول تاکنون سلامت و اصالت آن محفوظ مانده است و بهترین منبع برای دریافت رهنمودهای حیاتبخش و سعادتبخش خداوند برای انسان هاست. لذا شناختِ آن ضرورتی انکارناپذیر است و دانشی که این شناخت را به ارمغان می آورد، علوم قرآنی نام گرفته است.

سال نشر :
1389
صفحات کتاب :
456
کنگره :
BP69/5‮‮‮‭‬‏‫ ‏‫‭‏‫‬‭/د23ع8 1389
دیویی :
297/15
کتابشناسی ملی :
2137297
شابک :
978-964-7673-77-8

کتاب های مشابه علوم قرآنی در مکتب اهل بیت (ع)