کتاب طراحی فضاهای فروشگاهی و نمایشگاهی مراکز تجاری و تفریحی pdf

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتاب طراحی فضاهای فروشگاهی و نمایشگاهی مراکز تجاری و تفریحی نوشته ی کورش محمودی ده ده بیگلو، دربردارنده ی 60 پروژه ی استثنایی ساختمان سازی است که چیز بیشتری را نسبت به نمایش ساده ی اشیا نشان می دهد.

طرح ها و صحنه های این اثر احساسات شما را به یک روش فضایی، شبیه سازی می کنند و قصه ها و روایت های الهام بخشی را به شما می گویند. این کتاب معرف تعامل معماری، هنر و طراحی است و دیدگاه ها، تخیلات و ابعاد مختلف را نشان می دهد. آثار ارائه شده ارتباط بین اشیای فروشگاهی و بیننده را به نمایش می گذارند.

ارائه ی تصویر فضاهای سازمان یافته و طراحی ها در کتاب، باعث ایجاد درک بهتر پروژه ها و آشکار شدن حیطه ی گسترده ی طرح های نمایشگاهی و نمایش هنر معاصر معماری شده است. از یک طرف این پروژه ها بر اساس استفاده از مواد و محیط خلاقانه، مدرن و چند جانبه از یکدیگر متمایز می شوند و از طرف دیگر، آن ها با ایده ها و اجراهای جذاب و تبدیل تخیلات به واقعیت باعث تعجب شما می گردند.

کوروش محمودی نویسنده ی این اثر یکی از مطرح ترین نویسندگان و مترجمان کتب دانشگاهی در ایران محسوب می شود که آثار بسیار زیادی از وی موجود است. او از جمله با تجربه ترین طراحان و بهره برداران در زمینه ی ساختمان های تجاری ایران به شمار می رود. وی خالق بیش از 250 عنوان کتاب معماری در ایران است.

در بخشی از کتاب طراحی فضاهای فروشگاهی و نمایشگاهی مراکز تجاری و تفریحی می خوانیم:

اتاق اشیای موزه ی هنر مدرن
فرانکفورت
اتاق اشیاء فشرده، عناصر تکامل یافته ای است که مبلمان قابل اصلاح و اجسام ذهنی را به یکدیگر مرتبط می سازد. نقطه ی شروع، یک اتاق نمونه است که در آن رابطه ی مبلمان و حجم به حالت تعلیق درآمده است. عناصر و مبلمان به بخشی از اتاق تبدیل شده اند و یک ارتباط از مبلمان ذهنی را برای کاربرد واقعی خلق می کنند تا شناخت و تعامل اجتماعی فعال شود. سازه ی فضایی سالن اصلی موزه ی هنرمندان همانند یک سیستم نامنظم کار می کند و برای مکان های متفاوت موزه به کار می رود.
شابک :
‏‫‭978-600-96539-4-2‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
258
کنگره :
‏‫NA۲۷۵۰‭‬‏‫‭/م۳۳ط۴ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‬‭۷۲۹
کتابشناسی ملی :
5419778

کتاب های مشابه طراحی فضاهای فروشگاهی و نمایشگاهی مراکز تجاری و تفریحی