نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تک همسری عاشقانه

اگر در حال حاضر در زندگی زناشویی با مشکلاتی روبه رو هستید، با خواندن کتاب تک همسری عاشقانه (مهارت های ارتباطی برای دوام عشق) می فهمید که تنها نیستید و درک می کنید که نه شما و نه همسرتان هیچکدام مشکلی ندارید و تنها مهارت های لازم برای زندگی زناشویی موفق را نیاموختید. جان گری در این کتاب به سوالاتی جواب می دهد که پدر و مادرتان جواب آن را نمی دانستند.

کتاب تک همسری عاشقانه (Mars And Venus Together Forever) شما را در مسیر جدیدی هدایت می کند و آموزه ها و مهارت های مورد نیاز برای رسیدن به زندگی زناشویی موفق را در اختیارتان می گذارد. این کتاب بذر جدیدی به شما تقدیم می کند که وقتی آن را بکارید و آبیاری کنید، نهال رابطه ای از عشق و محبت شکوفا می شود و می توانید از سودمندی حاصل از آن بهره مند شوید.

کتاب تک همسری عاشقانه اثر جان گری (John Gray)، راهنمای ارزشمندی است و به شما می گوید که چطور با همسرتان ارتباط برقرار کنید و چطور ارتباط عاشقانه تان را عمیق تر کنید.

مادران ما نمی توانستند به دخترانشان آموزش دهند چطور احساساتشان را ابراز کنند که شوهرشان را در حالت دفاعی فرو نبرد، یا چطور خواهان حمایت شوهرشان باشند که او واکنش مثبت نشان دهد. آن ها نمی دانستند چطور به همسرشان توجه نشان دهند بدون این که برای او مادری کنند یا بیش از حد از خودشان مایه نگذارند. آن ها نمی دانستند چطور خواسته های شوهرشان را برآورده کنند بدون این که خواسته های خودشان را نادیده بگیرند. آن ها در خشنود کردن شوهرشان به بهای نادیده گرفتن نیازهای خودشان تبحر داشتند.

گزیده کتاب تک همسری عاشقانه

آنچه موجب خوشحالی زنان می‌شود

سال‌ها قبل، زمانی‌که بیشتر زنان خانه‌داری تمام‌وقت بودند، هر زنی در طول روز از حمایت و همراهی زنان دیگر لذت می‌برد. او می‌توانست کارهایش را تقسیم کند و با گفتگو به آرامش برسد و به‌جای رقابت، با دیگران همکاری و همراهی کند. او زمان کافی داشت تا زیبایی‌هایی در خانه، باغچه و اجتماعش ایجاد کند. او به دیگران توجه می‌کرد و دیگران نیز به او توجه نشان می‌دادند.

این روال روزانه منبعی برای تقویت روحیه‌ی زنانه و عشقی بود که در قلبش داشت. روابط مهربانانه‌ی زن به وجودش معنا می‌داد و از او در میان بحران‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی حمایت می‌کرد. از زن‌ توقع نمی‌رفت که بار مضاعف حمایت از زندگی مشترکش را بر دوش بکشد و مایحتاج خانواده را تأمین کند. مردان از این‌که تنها تأمین‌کننده‌ی مایحتاج خانواده بودند و همسرشان را آزاد می‌گذاشتند تا رابطه‌ای عاشقانه خلق کند و به کار‌های خودش برسد، خوشحال بودند. در نیروی کار رقابتی و مردمحور امروزی، چنین تأکیدی روی رابطه‌ها وجود ندارد و برای اولین بار در طول تاریخ، زن‌ها مجبور شده‌اند تا بدون کسب حمایت، کارهایشان را در محیطی تقویت‌کننده و زنانه انجام دهند.


صفحات کتاب :
351
کنگره :
‏‫‬‮‭‬‮‭HQ801‏‫‮‭/گ4ت8 1392
دیویی :
‏‫‬‮‭158/2
کتابشناسی ملی :
3163949
شابک :
978-964-236-503-6‬‬
سال نشر :
1392

کتاب های مشابه تک همسری عاشقانه