امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زنان هوشمند

کتاب زنان هوشمند می اندیشند و چگونه رفتار می کنند؟ نوشته شمس الدین حسینی و الهام آرام نیا، دو روان شناس و مشاور ایرانی است.

روی سخن کتاب  هوشمند می اندیشند و چگونه رفتار می کنند؟ با زنان است و با آن ها درباره هوشمند. تربیت زنان به صورتی است که از دیگران مراقبت کنند و درواقع نقش پرورش دهنده را داشته باشند. بسیاری از آن ها، به این باور می رسند که توجه و تمرکز بر نیازها و خواسته هایشان عملی زنانه نیست.

با وجود این، بسیاری از آن ها می خواهند به نحوی مسیر زندگی شان را تغییر دهند و توجه اصلی شان را بر نیازها، رویاها و هدف فراموش شدهٔ زندگی شان معطوف کنند. درواقع می خواهند مرکز زندگی خود باشند. می توانید در هر سن و در هر شرایطی، بیاموزید که بین مسئولیت هایتان نسبت به دیگران و تعهداتی که نسبت به خود و زندگی تان دارید، تعادل ایجاد کنید.

با چنین درک و بینشی، می توانید مهم ترین اهدافتان را به یاد بسپارید، امیدها، خواسته ها و رویاهایتان را مدنظر بگیرید، به ارزش ها و باورهای سازنده تان متعهد بمانید و عمیق ترین شور و هیجان، شادی، خرد، آرامش، عزت نفس و خودارزشی تان را دوباره کشف کرده و به این ترتیب زندگی دلخواهتان را خلق کنید.

بخش اول کتاب  هوشمند می اندیشند و چگونه رفتار می کنند؟، مواردی را با شما در میان می گذارد که می توانید به کمک آن ها خود و مسیر زندگی تان را ارزیابی دوباره کرده و آن طورکه شایستهٔ شما است، فکر و عمل کنید. همچنین می آموزید که چطور در دنیای پیچیده و استرس آور امروز با آرامش و شادی بیشتر زندگی کنید.

بخش دوم کتاب هوشمند می اندیشند و چگونه رفتار می کنند؟؛ به یکی از مهم ترین و هیجان انگیزترین تصمیم هایی می پردازد که در زندگی خواهید گرفت؛ تصمیم به انتخاب یک مرد، ارتباط و ازدواج با او.

صفحات کتاب :
391
کنگره :
‏‫‬‮‭HQ1206‏‫‭/ح5ز9 1395
دیویی :
305/4
کتابشناسی ملی :
3758466
شابک :
978-964-236-628-6‬
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه زنان هوشمند