امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بهتر از خوب

زیگ زیگلار در کتاب بهتر از خوب توضیح می دهد که چگونه می توان با غلبه بر هراس ها در زندگی به کیفیتی در سطح بالا دست یافت. می توانید با خواندن این کتاب به چیزی بیش از آن چه در رویا می دیدید دست پیدا کنید.

زیگ زیگلار نویسنده ای انگیزه دهنده، سخنرانی بزرگ و تاجری موفق است. بگذارید این استاد انگیزه دهنده در کتاب بهتر از خوب (Better Than Good) به شما کمک کند که از اندیشه شکست بگذرید و موفقیت را به شکلی جدید برای خود معنی کنید. بگذارید زیگ به شما الهام ببخشد تا به زندگی بهتر از خوب برسید.

زیگ زیگلار (Zig Ziglar) در کتاب بهتر از خوب مطالبی را با شما در میان می گذارد که طی سال ها به او انگیزه های فراوان داده اند و از شما می خواهد در زندگی تان از این مطالب استفاده کنید. زیگ یقین دارد که کتاب «بهتر از خوب» می تواند زندگی شما را اندک اندک بهتر کند. نتیجه نهایی کار، تصویری زیبا، هدفمند و موفق خواهد بود. این کتاب به شما کمک می کند تا زندگی مورد نظرتان را به دست آورید؛ یک زندگی که «از خوب بهتر است.»

گزیده کتاب بهتر از خوب

انگیزه به شما امکان حرکت می دهد اما عادت ها شما را به مقصد می رسانند. وقتی انگیزه را تبدیل به یک عادت می کنید، به هر جایی که می خواهید می رسید و در راه رسیدن به آن هم به شما خوش می گذرد.

انگیزه روی زندگی شما نفوذ قدرتمندی دارد. زیرا همیشه مقدم بر تصمیم گیری است. وقتی تصمیمات به دنبال منطق گرفته می شوند تعهدی که تولید عمل و اقدام می کند صورت خارجی پیدا می کند. برای این که عمل و اقدام موثر واقع شود، آموزش مناسب باید در کار باشد. وقتی عمل و اقدام به طور منظم تکرار می شوند، رفتار را تغییر می دهند. تغییر رفتاری منجر به شکل گیری عادت می شود. اگر این عادت خوب و به جا باشد امکان رسیدن به زندگی بهتر از خوب فراهم می گردد.

کتابشناسی ملی :
3995371
شابک :
978-964-236-704-7
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
197
کنگره :
‏‫‬‮‭BV4501/3‏‫‬‮‭/ز9 ب9 1395
دیویی :
‏‫‬‮‭248/4

کتاب های مشابه بهتر از خوب