امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
ت 79,900
نظر شما چیست؟

قوانین روابط موفق

نوشتۀ باربارا دی آنجلیس، به شما آموزش نمی دهد که چگونه یک مرد را به چنگ بیاورید، بلکه به شما می آموزد که چگونه مرد خود را بیابید و رابطۀ عاشقانه ای ایجاد کنید که برای همیشه تداوم داشته باشد.

بسیاری از ما روابط خود را بر مبنای قوانین نانوشته ای بنا می کنیم که از سال های دوری برخاسته اند که در آن زنان و مردان از حقوق مساوی، فرصت ها و جایگاه های برابر برخوردار نبوده اند و زنان برای حفظ بقای جسمانی خود نیز به حضور یک مرد در زندگی وابسته بودند. پیروی از این قوانین یکی از علل شکست ما در روابط مان می باشد. در کتاب قوانین روابط موفق (The Real Rules) شما را با قوانین واقعی و اصولی در روابط سالم از نظر دکتر باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) آشنا خواهیم کرد که پیروی از آنان به شما در داشتن روابط موفق و یافتن شریک زندگی مناسب بسیار کمک خواهد کرد.

باربارا دی آنجلیس در این کتاب به شما خواهد آموخت:

-        چگونه مردی برای خود بیابید که شما را برای آن چه هستید دوست داشته باشد؟

-        چگونه زندگی خود را با قوانین خراب نکنیم؟

-        شش ویژگی مهم شخصیتی که می بایست در شوهر آینده ی خود به دنبال آن باشید.

-        مردها به راستی از زن ها چه می خواهند؟

-        چه وقت می توانید از مردی انتظار تعهد بیشتر و جدی تری را داشته باشید؟

-        شما استحقاق آن را دارید که ازدواجی خوب و زندگی موفقی داشته باشید.

-        چگونه از مرد نامناسب پرهیز کنیم؟

-        چگونه شوهر ایده آل را به سمت خود جذب کنیم؟

-        آیا آنان که شما را نصیحت می کنند، خود، ازدواج و زندگی موفقی دارند؟

-        نصیحت فقط به اندازه ی «نصیحت گر» ارزش دارد.

-        آیا وقت آن نرسیده است به کسی گوش کنیم که خودش راه درست را پیموده باشد؟

در بخشی از کتاب قوانین روابط موفق می خوانیم

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در شروع روابط تان با مردها دارید چیست؟ پاسخ: «این که چگونه قبل از آشنایی جدی با او، بفهمید آیا به دردتان می خورد یا نه؟» چند بار اتفاق افتاده که با پسر یا مردی آشنا شوید یا حتی به لحاظ جسمانی با او صمیمی گردید و سپس شش یا نه ماه بعد دریابید که به هیچ وجه مرد مناسبی برای زندگی با شما نیست؟ مردی که حتی از او خوش تان نیامده و احترام زیادی برای او قائل نبوده اید!؟

بزرگ ترین فایده ی استفاده از قوانین واقعی آن است که هر بار از آن ها استفاده می کنید مردان مشکل ساز و نامناسب به شیوه ای اتوماتیک و خودکار از زندگی تان می شوند یا این که خودشان با پای خودشان بیرون می روند. چرا؟ چون قوانین واقعی مردان نامناسب را ناراحت می کند و دست آن ها را رو می نماید!!

در واقع قوانین واقعی دستگاه ردیاب بسیار دقیق برای شناسایی و ردیابی مردان سالم و مناسب است. مردانی که برای ازدواج و زندگی با شما مناسب اند. از قوانین واقعی خوششان می آید و دوست دارند که با این قوانین بازی کنند. مردانی که عادت های ارتباطی و عشقی ضعیف و ناسالمی دارند از این قوانین خوششان نمی آید و اعتراض خواهند کرد!

کنگره :
‏‫‬‭HQ801‭/د9ر9 1387
دیویی :
646/77
کتابشناسی ملی :
‭م‌83-5376
شابک :
9789644121401
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
238

کتاب های مشابه قوانین روابط موفق