نظر شما چیست؟

معرفی کتاب عامل شانس

کتاب عامل شانس اثر برایان تریسی، به شما مهارت هایی را آموزش خواهد داد تا بتوانید به وسیله آن ها درجات بالاتری از موفقیت را تجربه کرده و از زندگی خود رضایت کسب کنید. با این کتاب احتمال موفق شدن را در تمام جنبه های زندگی تان بالا ببرید.

همان طورکه می دانید هر فردی دوست دارد در تمام جنبه های زندگی اش، سلامت تر ، ثروتمندتر، خوشحال تر و راضی تر باشد؛ اما تنها تعداد محدودی از انسان ها قادرند یک زندگی کاملاً رضایت بخش و مطابق با خواسته هایشان داشته باشند. در کتاب عامل شانس (The Luck Factor) به بررسی عوامل مؤثر در خوش شانسی خواهیم پرداخت.

بسیاری از مردم بر این باورند که اگر روش درست زندگی کردن را می دانستند، زندگی شان بسیار بهتر از وضعیت کنونی بود. اکثر مردم می توانند زندگی سالم تری همراه با درآمد و موفقیت بیشتر داشته باشند. آن ها می توانند به شهرت برسند، در آمد بیشتری داشته باشند، سالم تر باشند، از زندگی رضایت بیشتری داشته، لذت ببرند و اعتمادبه نفس بیشتری داشته باشند، فقط به شرطی که راه رسیدن به آن را بدانند.

برایان تریسی (Brian Tracy) یکی از رهبران بزرگ گسترش اثربخشی، توسعه شخصی و هنر فروش است. به عنوان یک سخنران حرفه ای، هزاران نفر را برای رساندن به اوج عملکرد و دستاورد های بزرگ آموزش داده است. سمینار های او درباره رهبری، هدف گذاری، انگیزش، مدیریت زمان و روان شناسی موفقیت است. برایان تریسی استاد توسعه مهارت های مدیریت شخصی است.

آنچه برایان تریسی یاد گرفته است و قصد دارد با شما در میان بگذارد؛ نتیجه 25 سال تحقیق و مطالعه وی در مورد افکار، احساسات، عملکردها، رفتارها و تصمیمات انسان های موفق است. نقطه مشترک همه افراد موفق این بود که «شانس قابل پیش بینی است».

در واقع خوش شانسی، زنجیره ای از اتفاقات تصادفی که یک فرد در زندگی خود با آن روبه رو می شود و شخص دیگری با آن مواجه نمی شود، نیست. این را کشف کردد که شما نیز می توانید تمام فاکتورهایی که آن افراد به نظر شما «خوش شانس» دارند، داشته باشید. شما تنها باید کارهایی را انجام بدهید که آن افراد به اصطلاح «خوش شانس» انجام می دهند. شما می توانید با کتاب عامل شانس، خلاقیت نهفته و مادرزادی درونتان را کشف کنید و در یک جمله «خوش شانس شوید.»

گزیده کتاب عامل شانس 

خواسته، حکم سوخت در خودروی چشم انداز و هدف را داشته و تمایل حکم قدرت در شخصیت است. علت این که بسیاری از مردم به خواسته ها و اهدافشان نمی رسند، این است که نسبت به اهدافشان به اندازه کافی تمایل ندارند. 

تنها راه داشتن تمایل شدید و سوزان برای یک هدف خاص این است که آن خواسته، توصیفی از ارزش های واقعی باشد و در چشم اندازهای شما با انسانی که در حقیقت می خواهید در زندگی به آن تبدیل شوید، همخوانی داشته باشد. مأموریت شما از سوی دیگر کمی متفاوت با چشم اندازتان است.

صفحات کتاب :
239
کنگره :
BF637‭‬ /م8‏‫‬‮‭ت4 1395
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
4171869
شابک :
9789642367290
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه عامل شانس