کتاب قلبتان را التیام ببخشید pdf

بعد از جدایی، طلاق و یا مرگ دوباره به آرامش برسید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟
هدف کتاب قلبتان را التیام ببخشید اثر لوئیز ال هی و دیوید کسلر، آگاهی از چگونگی اندوهگین شدن پس از هر نوع از دست دادن؛ مانند جدایی، طلاق یا مرگ و یافتن التیامی برای آن است. غصه خوردن و اندوهگین شدن، کاری هماوردجویانه و نوعی مبارزه طلبی است؛ اما اغلب افکار ما رنج را نیز به دردمان می افزاید.

این کتاب موجب توسعه ی آگاهیتان در مورد از دست دادن و افزایش مهر و محبت و درکتان می شود. قصد کتاب قلبتان را التیام ببخشید (You Can Heal Your Heart) این است که غم و اندوهتان را به تمامی احساس کنید، بدون آن که گرفتار تاسف و رنج شوید.

در این کتاب، مسیرهای التیام یافتن با نمونه های داستانی، روشن و مشخص می شوند. در این داستان ها، ممکن است بارها خواننده چنان به همزادپنداری درافتد، که همراه شخصیت آن اتفاقات، در فضای ماجرا قرار گیرد، حس کند، درد بکشد و حتی فراوان بگرید؛ اتفاقی که برای من افتاد! در بحبوحه ی حکایت ها به یاد می آورید که شما نیز در مخمصه هایی بوده اید که تصور می کردید نه راه پس دارید و نه راه پیش؛ اما در سراسر کتاب قلبتان را التیام ببخشید هدف این است که به خواننده اش یادآوری کند همیشه راه پیش باز است، همیشه می توان التیام یافت، ولی لازم است که چشم و گوش را به درستی باز نگه داریم.

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) سخنران، آموزگار فراطبیعی و نویسنده ی کتاب های پرفروشی است که بیش از 50 میلیون نسخه از کتاب هایش در سراسر جهان به فروش رسیده است.

دیوید کسلر (David Kessler) یکی از شناخته شده ترین کارشناسان امروز حوزه ی اندوه و فقدان است. او به اتفاق الیزابت کوبله، دو کتاب پرفروش نوشته است؛ در مورد غم و اندوه و درس های زندگی؛ همچنین او نویسنده ی کتاب پرفروش آسایشگاهی، نیازهای فرد در شرف مرگ است، که از طرف مادر ترزا ستوده شده است. الهامات، سفرها، اتاق های شلوغ از دیگر آثار او هستند.

فقدان واقعیتی است که اتفاق می افتد، از دست دادن ها حقیقت زندگی است، اندوهگین شدن به سبب آن ها و درد کشیدن حتمی است. آن را کتمان نکنیم، به پس ذهن نفرستیم و با خود منزل به منزل نبریم. پس از این که برای خود فرصت قایل شدیم تا این فرایند را طی کنیم، بدانیم که با عبور از آن به التیام نزدیک تر می شویم. رویدادهای تازه ی زندگی در انتظار ما هستند.

جملات برگزیده کتاب قلبتان را التیام ببخشید:

- طلاق من اقتدار مرا برای دوست داشتن و مورد علاقه بودن، محدود نمی کند.
- من فردی دوست داشتنی ام، صرف نظر از این که چه اتفاقی در دنیا بیفتد.
- زندگی من سفر باورنکردنی عشق، مهر و یادگیری است.
- با تغییر جسمم، زنانگی ام گسترش می یابد.
- من برای دوباره دوست داشتن آماده ام. می خواهم عشق و علاقه را در همه ی اشکالش امتحان کنم، زیرا هنوز نفس می کشم.

در بخشی از کتاب قلبتان را التیام ببخشید می خوانید:
رابطه ها، فرصت های تازه ای را به ما ارائه می دهند تا بفهمیم کیستیم، از چه چیزی هراس داریم، قدرتمان از کجا می آید و معنای عشق و علاقه ی واقعی چیست. احتمال دارد این نظریه که رابطه ها، آموختن از فرصت هاست، دور از عقل به نظر برسد؛ زیرا ما می دانیم که آن ها ممکن است مایوس کننده، چالش برانگیز و حتی اتفاقاتی باشند که مایه ی دل شکستگی می شوند، اما می توانند بیش از این حرف ها نیز باشند. رابطه ها بزرگ ترین فرصت ها را به ما می دهند تا عشق و علاقه ی واقعی و التیام حقیقی را پیدا کنیم.
صفحات کتاب :
205
کنگره :
‏‫‬‬BF575‭‬‭‭‬ /‮الف‬8‬‮‏‫‬‭ھ92 1394‬
دیویی :
‏‫‬‭155/937‬
کتابشناسی ملی :
3584639
شابک :
978-964-236-616-3‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه قلبتان را التیام ببخشید