امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زبان بدن؛ تن گفت

کتاب زبان بدن (تن گفت): کشف افراد از روی ژست های رفتاری نوشته هاروی سگلر یکی از جدیدترین آثار در زمینه زبان بدن، به شما نشان خواهد داد که چگونه زبان بدن افراد را به طور موثری خوانده تا وضعیت تعامل به نحوی تغییر یابد که نتیجه بهتری از آن حاصل شود.

ویژگی ای که کتاب زبان بدن؛ تن گفت را روان و تأثیرگذار و به فرهنگ بومی کشورمان نزدیک کرده است، این است که کارشناس و مدرس زبان بدن، پویا ودایع، آن را ترجمه کرده است. زبان بدن (تن گفت) رکن مهم مذاکرات تجاری و اجتماعی است که مذاکره کنندگان باید به آن توجه کنند.

کتاب زبان بدن (تن گفت): کشف افراد از روی ژست های رفتاری (Body language)، یکی از جدیدترین آثار در زمینه زبان بدن است که در سال 2016 نوشته و منتشر شده است و شامل گام ها و راهبردهایی درباره خوانش مؤثر زبان بدن و کسب مزایای زیادی که خواندن زبان بدن برای ما به ارمغان می آورد است. ما انسان ها همواره در حال برقراری ارتباط بوده و این کار را با استفاده واژه ها و بدن های خود انجام می دهیم.

گاه پیش می آید که واژگان ما یک چیز می گویند ولی بدن های ما چیز دیگری می گویند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. مثلا وقتی که شما با استفاده از واژه ای بنا به هر دلیلی می گویید که حالتان خوب است اما در واقع این طور نیست. واژگان شما می گویند که حالتان خوب است اما اگر کسی به زبان بدن شما بنگرد، متوجه می شود که حال شما خوب نیست.

هاروی سگلر (Harvey Segler) با ارائه مثال هایی شفاف در این کتاب به شما کمک می کند از درون لاک رویاهای خود بیرون آمده و به آن ها حقیقت ببخشید. ابتدا از نحوه نشستن خود شروع کرده و سفر خود را به سوی هدیه ای ادامه دهید که نامش درک زبان بدن است. این سفری است که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

گزیده کتاب زبان بدن؛ تن گفت

بارها در تبلیغات دیده اید که قدرت چیزی را نشان می دهند که بر کف دست شما جای می گیرد. دلیل روشن استفاده از این مقایسه در تبلیغات این است که کف دست شما چندان بزرگ نیست و تصور این که قدرتی آن چنانی می تواند در کف دست شما جای گیرد، یک شگفتی به شمار می رود. اما نباید زود قضاوت کرده و کف دست خود را دست کم بگیریم. کف دست شما، بخش حساس و باارزشی از بدن شماست. ارتباط مغز با کف دست بیش از ارتباط آن با هر جای دیگر بدن شماست.

صفحات کتاب :
95
کنگره :
BF۶۳۷‭‬ ‭/ز۲‏‫‬‭س۸ ۱۳۹۶
دیویی :
۱۵۳/۶۹
کتابشناسی ملی :
4608600
شابک :
978-964-236-827-3‬‬
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه زبان بدن؛ تن گفت