× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

خرید کتاب فروش به شرکت های بزرگ

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 2.2 مگا بایت
16,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

جیل کنرات، کتاب فروش به شرکت های بزرگ را برای کمک به شما برای جای پا باز کردن در شرکت های بزرگ و عقد قرارداد با آنان نوشته است. شاید این کتاب تمام بینش و ادراکی را که برای رسیدن به اهداف تان لازم دارید تأمین کند.

کتاب فروش به شرکت های بزرگ (Selling To Big Companies) نوشته شد تا منبعی جاری برای تلاش های فروش تان باشد. به دلیل تغییرات زیادی که در این چند سال حاصل شده است، جیل کنرات (Jill Konrath) به شما توصیه می کند که این کتاب را حداقل یک بار بخوانید تا مفهوم بازار فروش امروزی را دریابید و متوجه شوید چه چیزی باعث موفقیت می شود. به دلیل این که بسیاری از مفاهیم در کتاب فروش به شرکت های بزرگ، بر اساس یکدیگر و درتداوم هم هستند به ترتیب خواندن آن ها نیز مهم است.

وقتی که کتاب فروش به شرکت های بزرگ را بخوانید، کشف خواهید کرد چه چیزی باید به فعالیت های فروش خود اضافه کنید تا معاملات بیشتری را تحقق بخشید. شما یاد خواهید گرفت چگونه تخصص شخصی و عرضه تان را متعادل کنید، ملاقات های نخستین را برنامه ریزی کنید و این جلسات را مثل حرفه ای ها اداره کنید.

در بخشی از کتاب فروش به شرکت های بزرگ می خوانیم:

چالش واقعی شما سرحال بودن و با انرژی بودن درتمام طول مبارزه برای ورود است. پیشرفت کار مستلزم این است که همیشه آماده باشید، به طور خلاق درباره ی این که مرحله ی بعدی ممکن است چه باشد فکر کنید. بسیاری از فروشندگان به این روش کار کردن با مشتریان عادت ندارند. آنان می خواهند روی خلبان خودکار بدون به کار انداختن مغزشان عمل کنند. خوب بودن در فروش مستلزم تفکر مستمر است.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

مجموعه اثر : تجارت جهانی

فهرست

پیشگفتار مجموعه
سپاسگزاری ها
مقدمه
بخش1: پذیرش چالش
فصل 1: چرا هیچ کس درپاسخ به شما تماس نمی گیرد
فصل 2: دادوستد با شرکت های بزرگ
فصل 3: تصمیم گیرندگان شرکتی را درک کنید
فصل 4:همه چیز درباره ی متمایز ساختن
بخش 2: اساسی را پی ریزی کنید
فصل 5: هدف: این بازی شماره گیری نیست
فصل 6: آیا طرح پیشنهادی شما به حد کافی ارزشمند است؟
فصل 7: ارزش پیشنهادتان را تقویت کنید
فصل 8: برای وارد شدن به حد کافی بدانید
فصل 9: شبکه تان را تقویت کنید
بخش 3: مبارزه را آغاز کنید
فصل 10: تصمیم گیرندگان کلیدی را شناسایی کنید
فصل 11: در انتظار تماس تصمیم گیرنده نباشید
فصل 12: گذاشتن پیام های صوتی وسوسه انگیز
فصل 13: آمادگی برای زمانی که شنونده وجود دارد
فصل 14: مکاتبات کتبی وسوسه انگیز
فصل 15: راهبرد نامه ی الکترونیکی را برای ورود تقویت کنید
بخش 4: موانع را ازمیان بردارید
فصل 16: برای تصمیم گیرندگان وسوسه انگیز باشید
فصل 17: غلبه بر موانع، رفع اعتراضات
فصل 18: دروازه بان ها را به در بازکن ها تبدیل کنید
فصل 19: مبارزه را زنده نگاه دارید
بخش 5: فروش را پیش ببرید
فصل 20: ملاقات حیرت انگیزی را برنامه ریزی کنید
فصل 21: نیروی فزاینده ی توقف ناپذیری ایجاد کنید
فصل 22: مجموعه ی ذهنی موفق
ضمیمه ی الف: جعبه ی ابزار ثبت مشتری
ضمیمه ی ب: منابع توصیه شده
درباره ی نویسنده

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات