کتاب بلند شو رفیق pdf

تقدیم به آنهایی که در مسیر موفقیت گام بر می دارند!

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟
مطمئنا با دیدن عنوان این کتاب لبخندی بر لبانتان نقش خواهد بست و انرژی مثبت بسیاری دریافت خواهید کرد. احساس می کنید که نیرویی می خواهد دست شما را بگیرد و به همه روزهای سخت تان پایان دهد. اوضاع کنونی زندگی شما از وضع آینده شما خبر نمی دهد، بلکه از اندیشه و باورهایی که تاکنون انتخاب کرده اید حکایت دارد. با اطمینان می توانم به شما بگویم که برای بهتر رقم خوردن آینده تان و رسیدن به ثروت و خوشبختی این بار راه درست را انتخاب کرده اید.

بلند شو رفیق! داستان پسری فقیر اما کاملا رؤیاپرداز به نام وینیک است که در ناکجاآباد زندگی می کند و مشکلاتش شبیه افرادی است که حدود چندین سال پیش برای مشاوره به من مراجعه می کردند و من با روش هایی منحصربه فرد، آنان را راهنمایی می کردم. بلند شو رفیق! شامل بخشی به نام راوی و همچنین 21 تمرین عملی 21 روزه است که با استفاده از آن ها می توانید بر مشکلات خود پیروز شوید.

احتمال دارد مشکلاتی که در این داستان برای وینیک اتفاق می افتد برای شما نیز پیش بیاید یا درحال حاضر، درگیر آن مشکلات باشید؛ به همین دلیل موضوع اصلی کتاب بلند شو رفیق! به گونه ای است که مدیر، کارمند، مرد، زن، پیر، جوان و هر مخاطبی در هر قشر، سن، شغل و حرفه ای بتواند به فراخور نیازش از آن بهره مند شود و برای موفقیت و تداوم موفقیت خود به آن نیازمند باشد.

بلند شو رفیق! درواقع، ذهنیت میلیونر شدن را در شما ایجاد می کند. شاید بسیاری از شما تعریف متفاوتی از پولدار شدن داشته باشید، اما به نظر من معنای واقعی پولدار شدن، کسب مهارت، متفاوت فکر کردن از دیگر افراد جامعه و درنهایت رسیدن به ذهنی ثروتمند است. اعمال ما از تصوراتمان و رفتارهایمان از اندیشه های ما سرچشمه می گیرد. می توان گفت که هر رفتار ما در پی اندیشه هایمان بروز می کند. بنابراین، برای پولدار شدن به ذهنیت، منش و شخصیتی کاملا متفاوت از افرادی که همیشه نگران پول و آینده خود هستند نیاز داریم.

میلیاردر شدن آرزوی هر انسانی است؛ آرزویی که برخی تا دَم مرگ با رؤیایش زندگی می کنند و برای برخی دیگر به واقعیت تبدیل می شود. حال به شما تبریک می گویم؛ همین که این کتاب استثنایی به دست شما رسیده است، یعنی ارتعاش یک میلیون دلاری تان را، که آگاهانه یا ناخودآگاه به سمت کائنات فرستاده بودید، با این کتاب دریافت کرده اید.

دوستان قدرتمندم، یادتان باشد که به دست آوردن یک میلیون دلار اول ممکن است سخت باشد؛ زیرا در این مرحله، شخصیت و ذهنیت شما در حال تغییر است و این فرآیندی زمان بر و دشوار است. من قوانینی که می تواند شما را در مدار ثروت و خوشبختی قرار دهد، مانند راز ثروتمند شدن، قانون جذب و نکات بسیار دیگر، به زبان بسیار ساده در این کتاب آموزش داده ام. با خواندن این کتاب به هیچ کتاب دیگری در این زمینه نیاز نخواهید داشت و اطمینان دارم پس از مطالعه کامل آن شما نیز می توانید به راحتی به یک مولتی میلیاردر خودساخته تبدیل شوید و این اطمینان را می دهم که من و گروه ایده پردازان وینیک تا رسیدن به یک میلیون دلار اول، با شما همراه خواهیم بود.

شاید شما هم جزء آن افرادی باشید که برای رسیدن به بعضی اهدافشان بسیار تلاش کرده اند؛ اما به مقصد مورد نظرشان نرسیده اند و فرد دیگری بسیار آسان تر از آنچه آنان فکر می کردند و بی نیاز به آن تلاشی که کرده بودند، به نتیجه عالی رسیده است یا شاید جزء آن افرادی باشید که حتی با داشتن مدارک بالا صبح تا شب کار می کنند و آخر ماه فقط به آب باریکه ای دست می یابند؛ اما مشاهده می کنند که برخی با اینکه نه مدرک بالایی دارند و نه ارثی به آنان رسیده است، آن قدر ثروتمند هستند که اصلا دنبال پول نمی روند، بلکه این پول است که همیشه به دنبالشان می آید.
صفحات کتاب :
311
کنگره :
‏‫BF637‭‬‭/م8‏‫‬‮‭س8 1396
دیویی :
‏‫‬‮‭158/1
کتابشناسی ملی :
4864438
شابک :
978-964-236-878-5
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه بلند شو رفیق