1 / 3

مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند (جلد اول)


دانلود کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند (جلد اول)

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 4.4 مگا بایت
صفحات کتاب : 225
17,000 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند - جلد اول اثر کبری سبزعلی یمقانی، برای دانشجویانی که علاقمند هستند در حیطه ی کارهای پژوهشی وارد شوند، راهگشا و مفید است.

هدف از تالیف کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند (A Collection of Articles Authored or Translated on Management, Marketing, and Brand)، بررسی تأثیر کیفیت سیستم اطلاعاتی سازمان بر اعتماد، وفاداری مشتری و موفقیت عملکرد بازار است.

پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ شیوه گردآوری داده ها، پژوهشی توصیفی است. جامعه آماری این پژوهش متشکل از کلیه کاربران و مشتریان گروه بازاریابی و تحقیقاتی طلوع (TMRG) است.

در بخشی از کتاب مجموعه مقالات و ترجمه ها در حیطه مدیریت، بازاریابی و برند - جلد اول، می خوانیم:

آیا یک نام تجاری موفق، همه کس را به خود جذب می کند؟ همین خصوصیت تک بودن، دلیل عمدۀ این نکته است که نمی تواند علاقۀ همه کس را به خود جلب کند. با این حال، توسعۀ این مفهوم و گسترش جلب توجه گروه های بیشتر، گرایش های مطلوب بازاریابی را تشکیل می دهند.

نیروهایی که در تلاش برای افزایش سهم بازار یک شرکت هستند، همان هایی هستند که نقش و نفوذ تثبیت نام تجاری را نادیده می گیرند.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 225

کنگره : ‏‫‭‭HF5415/1255‏‫‭/س23م3 1396

دیویی : ‏‫‭658/827

کتابشناسی ملی : 4670520

شابک : 978-600-459-050-1

سال نشر : 1396

نظرات