کتاب بازی های روانی مردم pdf

چگونه در روابط اجتماعی فریب نخوریم؟

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بازی های روانی مردم

کتاب بازی های روانی مردم نوشته علی شمیسا توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

در روابط اجتماعی به دنبال همدلی و صمیمیت هستیم، اما به آن نمی رسیم؛ نمی دانیم که ناهوشیارانه اسیر بازی های روانی بد شده ایم؛ رفتار ما هزار حرف وحدیث دارد . در پشت نگاهمان پنهان می شویم؛ حرف هایی می زنیم که از جنس راستی و درستی نیست . هر فرد مشکل داری در پشت مجموعه ای از باز ی های روانی، پنهان است. هر بازی، خاطره ای بدی را می سازد و یا می تواند نطق هر رابطه ای را کور کند، اما پایان هر بازی روانی می تواند از قتل، دادگاه و مشاجرات پی در پی سر در بیاورد.

به خودمان فکر کنیم ، چند در صد از رفتارهای ما آلوده بازی های روانی خفیف و شدید است؟ چه افرادی را سر چشمه برده ایم و تشنه برگردانده ایم و بعد به خودمان، آفرین هم گفته ایم؟ خیلی از زن و شوهرها ناآگاهانه اسیر بازی های روانی گوناگون می شوند. مرد یا زن، به مرور زمان استاد ناخودآگاه بازی ها و نیرنگ ها می شوند. سال های متمادی است حرف و سخن می گویند، اما به دروغ و دروغ پادشاه و حکمران بازی های روانی است.

زمانی که حاکمیت رفتار فرد، بازی است؛ عقلانیت و شفافیت جایگاهی ندارد. بازی یعنی قانون فساد در روابط انسانی یعنی قانون انکسار راستی در هستی، یعنی صادرکردن بیانیه ای پر از خنجر با روپوشی از گل سرخ؛ بازی یعنی تلاش برای نیستی.

صفحات کتاب :
354
کنگره :
RC489‭‬ ‭/ر77‏‫‭ش8 1393
دیویی :
616/89145
کتابشناسی ملی :
3298299
شابک :
978-964-236-534-0
سال نشر :
1393

کتاب های مشابه بازی های روانی مردم