کتاب معجزات تغییرات مثبت pdf

عبارت های تاکیدی مثبت برای رسیدن به موفقیت

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزات تغییرات مثبت

کتاب معجزات تغییرات مثبت اثر جک کنفیلد و رام گانگلانی، 64 اصل موفقیت و ثمراتی که عبارت های تاکیدی مثبت بر رسیدن به موفقیت دارند را بررسی می کند. همه روزه با انواع پیام های منفی بمباران می شوید. اطرافیان، رسانه ها و تبادل های اجتماعی شما پر از پیام های منفی و برای ذهن شما مضر هستند. باید از کنار این ذهنیت منفی بگذرید و به سمت مثبت بودن و خوش بینی حرکت کنید.

جک کنفیلد (Jack Canfield) و رام گانلانی (Ram Ganglani) در کتاب معجزات تغییرات مثبت (The magical book of affirmations: 405 powerful affirmations to accelerate your breakthrough to success) به شما می گویند که چگونه الهام بگیرید، چگونه زندگی خود را تغییر دهید و به موفقیت برسید و برای رسیدن به رشد بیشتر و تحقق رویاهایتان از مطالب این کتاب بی نظیر استفاده کنید.

یک عبارت تاییدی، بیانیه ای است که وقتی بارها و بارها تکرار شود، روی احساسات و عواطف شما تاثیر می گذارد و سرانجام در عمق ذهن نیمه هوشیار شما نفوذ می کند. عبارات تاییدی مثبت به شما کمک می کنند که گذرگاه های عصبی مغزتان را تغییر دهید. بگذارید این تاییدات مثبت زندگی تان را متحول کنند و دست به کار شوید که تغییری ایجاد کنید این کار از شما ساخته است.

نیروی پنهان پیشنهادات و القائات تکراری بر دلایل شما غلبه می کند و سبب می شود باورهای خود را تغییر دهید. تاثیر قدرت کلمات بر مغز شما چیزی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. به مدت سه دقیقه این کلمات را بارها و بارها تکرار کنید: خسته کننده، شلوغ و به هم ریخته، ستمگر، بی دست وپا، افسرده کننده، اندوهگین، پرخاشگر، هراسان، ترسیده، وحشتناک، دل به هم زننده، نفرت انگیز و… همان طور که با مراجعه به تجربه خود متوجه می شوید، روحیه تان به سرعت تغییر می کند. احساس بد و خمودگی می کنید. احساس می کنید انگیزه خود را از دست داده اید. احساس می کنید انرژی تان کاهش یافته است.

حالا چشمان تان را ببندید و چند نفس عمیق بکشید. چشمان تان را باز کنید و کلمات زیر را چندین بار بخوانید: شگفت انگیز، پرانرژی، زیبا، شاداب، لذت بخش، عالی، خوشحال، وجدآور، شکوفا، شادمان، درخشان، بی کم وکاست و… آیا تفاوت را احساس می کنید؟ آیا قدرت کلمات را روی ذهن تان تجربه کردید؟ آیا به نگرش و احساسات خود دقیق شدید؟

گزیده کتاب کتاب معجزات تغییرات مثبت 

من همه روزه اقدام می کنم و حال از پروژه هایی که آن ها را دنبال می کنم بازخوردهای عالی می گیرم. اطلاعات، توصیه ها و پیشنهاداتی که دریافت می کنم، به من کمک می کنند رفتار خود را تطبیق دهم و پیوسته به سمت جلو حرکت کنم تا شانس موفقیت در من افزایش یابد. بازخوردی که پیوسته دریافت می کنم، اطلاعاتی است که برای کمک به من طراحی شده است تا با سرعت بسیار بیشتری به هدف هایم برسم. از آن جایی که در برابر بازخوردهای دریافتی، واکنش دقیق نشان می دهم، زندگی ام تا حدود زیادی متحول شده است. من از بازخوردهایی که شاهدشان هستم، به شدت استقبال می کنم و آن ها را هدایایی ارزشمند می دانم.

در حالی که با تمام وجود به بازخوردهایی که از دیگران می شنوم، گوش فرا می دهم، به حرف ها، احساسات و غریزه خود نیز بها داده و پیام هایش را دریافت می کنم. من همیشه با رعایت آگاهی، دانش، مهارت ها و ابزاری که در اختیار دارم حداکثر تلاشم را می کنم. من مشکلات را پشت سر می گذارم. در بازی باقی می مانم و شجاعانه به جلو قدم برمی دارم؛ زیرا به یقین می دانم می توانم با پیامدهای تصمیمات و اقدامات خود روبه رو شوم. هر گاه موفقیت هایم را مرور می کنم متوجه می شوم که شمار موفقیت هایم به مراتب از شکست هایم بیشتر بوده است. من اغلب با دوستان مثبت و دوست داشتنی، اعضای خانواده و گروهی که ارزش راستین مرا به من یادآور می شوند، وقت صرف می کنم.

صفحات کتاب :
304
کنگره :
‏‫BF697/5‭‬ ‭/م2‏‫‬‭ک9 1394
دیویی :
‏‫‬‭‭‭158/1
کتابشناسی ملی :
3912882
شابک :
978-964-236-689-7
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه معجزات تغییرات مثبت