امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,250
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سینمای دیجیتال

 کتاب سینمای دیجیتال در واقع نگاهی است به آنچه که در سال های اخیر شاهدش بوده ایم: انقلاب سینمای دیجیتالی، فناوری ای که با سرعت و فراگیری باورنکردنی و بی سابقه در تاریخ رسانه ای بشر در حال تثبیت جایگاه خودش است. تعریف ساده، روشن، و یگانه ای برای سینمای دیجیتال وجود ندارد؛ معمولاً سینمای دیجیتالی چهار مرحله را در بر می گیرد:

گرفتن تصاویر (فیلم برداری)، پساتولید، توزیع، و نمایش دیجیتالی فیلم های سینمایی. اگرچه فیلم ممکن است در یکی یا چند تا از این مراحل باشد یا اصلاً نباشد، ولی همچنان بخش مهمی از انقلاب سینمای دیجیتالی است.

سینمای دیجیتال همچنین واژه ای است که به همان اندازه می تواند در رابطه با فیلم های هالیوود مورد استفاده قرار گیرد که در رابطه با فیلم سازی غیرمتعارف و مستقل قابل اطلاق است، و نیز می تواند هر کاری، از تولیدات نسبتاً ارزان ساخته شده با دوربین های ویدیویی نیمه حرفه ای تا فیلم های تولیدشده با بودجه های بسیار سنگین و پر از جلوه های ویژه و دارای پیشرفته ترین فناوری های موجود، را شامل شود.

نکته مشترک در بین تمام این تولیدات، انعطاف پذیری تصویر دیجیتال در بیان هر آن چیزی است که می تواند به ذهن متبادر شود یا در قوه تخیل انسان شکل بگیرد - و، اگر دوست داشت، آن را بر اساس توانایی مالی اش تجسم بخشد.

من امیدوارم که شما با مطالعه مطالب ارائه شده در کتاب سینمای دیجیتال به انگیزه کافی برای دنبال کردن بینش خلاقانه تان و استفاده از سینمای دیجیتال برای گفتن داستانی که گمان می کنید باعث قشنگ تر و بهتر شدن جهان خواهد شد، دست یابید.

صفحات کتاب :
304
دیویی :
791/43
شابک :
978-600-03-2827-6
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه سینمای دیجیتال