امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 19,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خورشید شبگرد

کتاب خورشید شبگرد مجموعه شعر سعید یوسف نیاکه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. آیا تا به حال به شعر به عنوان یک پدیده حیاتی و اثرگذار نگریسته اید و حتی برای لحظاتی آن را جدی گرفته اید؟ آیا از روح شعر متأثر شده اید و در حال و هوای مجموعه ها و دیوان های شاعران دیروز و امروز نفس کشیده اید و با راز و رمزهای صوری و معنوی شعر درگیر شده اید؟ کشش و کوشش بیانگر رابطه ای دوجانبه و کامل کننده است که معمولاً بر اثر یک حادثه یا یک تذکّر تجلی می کند. دلی که متذکّر شود کشش را حس خواهد کرد و در تلاشی باطنی و تکاپویی بی انقطاع، مسافر ابدی عالم معنا خواهد شد.

اگر شما احیاناً یک بار با خواندن یا شنیدن شعری زنده و با روح عمیقاً متأثر شوید و آن شعر در قلب و جان شما نفوذ کند، آن گاه حس ماجراجویی شما بیدار خواهد شد و قدم در راهی خواهید نهاد که سرشار از هیجان و تکاپو و حیرت است و ترسی آمیخته به احترام. ماجراجویی شاعران برای کسانی که این روند درونی را تجربه نکرده اند درک پذیر نیست، زیرا به ندرت نمود بیرونی دارد و غالباً در عوالم درون او پنهان است.

اگر آن اتفاق شگفت و سحرانگیز، یعنی شکار روح شما توسط شعر، حادث شود، آن گاه ماجراجویی ظاهراً ارادی شما آغاز می شود و در گذر زمان درمی یابید که به عالم بی انتهایی قدم نهاده اید که ناشناخته، تکان دهنده، حیرت انگیز و کاملاً متضاد با معیارهای منطق عقلانی و روزمره شماست.

شابک :
978-600-03-0266-5
صفحات کتاب :
170
کنگره :
‏‫PIR8323‭‬ ‭/و47‏‫‬‭خ9 1394
دیویی :
‏‫‬‭8‮فا‬1/62
کتابشناسی ملی :
4023917

کتاب های مشابه خورشید شبگرد