1 / 3

گاو بنفش

تفکر هوشمندانه و چالش برانگیز همراه با مثال های متعدد؛ یک کتاب بازاریابی خوب که حتماْ باید بخوانید

موضوعات


دانلود کتاب گاو بنفش

نوع محصول: کتاب‌الکترونیکی
حجم دانلود: 1.5 مگا بایت
صفحات کتاب : 160
12,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب گاو بنفش کتابی درباره نوآوری تبلیغاتی در بازاریابی است که تبلیغات نوین در بازاریابی را به زبانی ساده توضیح می دهد.

درباره کتاب گاو بنفش
ست گودین رهبر بازاریابی در کتاب گاو بنفش برای همه دست اندرکاران ایجاد، طراحی یا فروش فکر کردن راجع به شیوه های نوین بازاریابی را ضروری می شمارد. او با ده ها مثال برای درک بحث و آموزش دادن موارد ضروری و مهم بازاریابی به وسیله شیوه های نوین تبلیغات شما و تجارتتان را تشویق می کندتا با شجاعت به سراغ تبلیغات نوین بروید و بی همتا باشید درست مثل گاوی ه به جای رنگ معمول، بنفش رنگ است.
خواندن کتاب گاو بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

تمام فعالان در حوزه بازاریابی و تبلیغات را به خواندن این کتاب دعوت می کنیم.

درباره ست گودین

ست گودین سخنرانی حرفه ای، نویسنده و متخصص تغییرات است. او نویسنده چهار کتاب پرفروش در سطح جهانی است که همه آن ها را می توانید در سایت www.sethgodin.com بیابید. دیگر عناوین کتاب های او عبارت اند از بازاریابی با اجازه، پخش ایده های ویروسی، کلاه منگوله ای بزرگ قرمز و نجات یافتن کافی نیست.

ست مرتب کارگاه های گاو بنفش را در بیرون از نیویورک برگزار می کند و شما می توانید اطلاعات چگونگی شرکت در این کارگاه ها (یا نحوه برگزاری آن در دفتر کارتان) را در سایت او بیابید.
جملاتی از کتاب گاو بنفش

زمانی که برای خرید لوازم جدید رفتم، کاری انجام دادم که پیش از این هرگز نمی کردم. من به سیرا رفتم. چرا؟ زیرا تقریباً بدون استثنا همه افرادی که دوستشان دارم و به آن ها اطمینان دارم و زمان زیادی را با ابزار صرف می کنند، به من گفتند که با استفاده از کرفتزمن۴۶ ضرر نمی کنم. چرا؟ چون این ابزارها طراحی زیبا دارند یا استفاده از آن ها آسان است و عمر طولانی دارند و برای همیشه تضمین شده اند. از سوی دیگر کیچن اید سپاه زمزمه کنندگان نانوایش را از دست داد، چون این شرکت تصمیم گرفت در نحوه تولید مخلوط کن هایش صرفه جویی کند. برگه های اعلان آنلاین پر بود از داستان های مشتریان کلافه ای که پس از تعویض سه یا چهار مخلوط کن، ناامید شدند و این شرکت را رها کردند. در هر دو مورد داستان ها بر مبنای ماندگاری بی همتاست (یا کمبود آن).

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 160

کنگره : ‏‫‭HF5415‬‬

دیویی : ‏‫‭658/8‬‬

کتابشناسی ملی : 5828637

شابک : ‏‫‫‭978-622-220-096-1‬‬‬

سال نشر : 1398

فهرست

قبل و بعد
بررسی بیتل
ورود
ایده هایی که منتشر می شوند، برنده اند
تقلب
بررسی موردی: کرم کریسپی
هووارد چه می داند؟

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات