نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پرسش ها

تألیف کتاب پرسش ها با پرسش بسیار جالبی آغاز شد: چرا مردم به ندرت سؤال خوبی می پرسند؟

این پرسش به آزمایشی تبدیل شد: اگر همه سؤالاتی را که می خواهیم بپرسیم و بنا بر دلیلی به کسی نگفته ایم، یک جا گردآوری کنیم، چه اتفاقی می افتد؟ این ها سؤالاتی هستند که بعدها خودمان را به خاطرِ نپرسیدن آن ها سرزنش می کنیم، سؤالاتی که ما را به فکر کردن وا می دارند یا باعث می شوند، بخندیم.

گفتگو، مذاکره، فکر و مطالعه کردیم و مهم تر از همه کاری کردیم که اغلب انجام نمی دهیم: سؤالاتی پرسیدیم. آزمایش مورد نظر به کتابی تبدیل شد که در حال حاضر در دست شماست: 518 سؤال بحث انگیز، مهیج، چالش بر انگیز و آموزنده.

شما می توانید از کتاب پرسش ها به عنوان دفتر خاطرات استفاده کنید. می توانید از آن، برای وقت گذرانی در قطار یا هواپیما یا به عنوان مبنایی برای نوشتن زندگینامه تان استفاده کنید. به کمک این کتاب می توانید متوجه شوید که آیا در محل کارتان از تمام توانایی های بالقوه خود استفاده می کنید؟ می توانید مهمانی های کسل کننده را جذاب کنید یا اعضای خانواده را از لاکشان بیرون بیاورید. می توانید با استفاده از آن روابطتان را با دیگران مهیج کنید یا والدینتان را بشناسید یا گفتگوی جذابی با فرزندانتان داشته باشید. می توانید حتی خجالتی ترین افراد را به صحبت کردن وادار کنید. ما معتقدیم همه داستان های خوبی برای تعریف کردن دارند؛ کافی است سؤالات درستی از آن ها بپرسیم.

از کتاب پرسش ها هر طور که دوست دارید، استفاده کنید. از آخر کتاب شروع کنید، همه جای آن با خط ناخوانا مطالبی بنویسید، سؤالات خودتان را به آن اضافه کنید، اما از ما انتظار هیچ پاسخی نداشته باشید. پاسخ ها در ذهن شما نهفته اند.

کتابشناسی ملی :
5221060
شابک :
978-964-236-956-0‬‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
160
کنگره :
BF697/5‭‬ ‭/خ84‏‫‬‮‭ک4 1397
دیویی :
155/2

کتاب های مشابه کتاب پرسش ها