امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900
نظر شما چیست؟
سوز اورمن نویسنده کتاب های پرفروش نیویورک تایمز و کارشناس امور مالی در کتاب ۹ گام برای استقلال مالی دیدگاه نویی را درباره امور مالی پیشنهاد می دهد. او در این کتاب بر خلاف معمول از نگاهی عاطفی- معنوی به پو.ل نزدیک می شود و بر ترس، شرم، حیا و خشمی تاکید می کند که موانع اصلی ثروتمند شدن هستند.
درباره کتاب ۹ گام برای استقلال مالی

سوز اورمن در این کتاب با راهکارهایش به شما آموزش می دهد چگونه بر امور مالی خود کنترل داشته باشید. چطور از بدهی ها خلاص شوید، از پولتان چه بخواهید، چگونه بهترین مشاور مالی را انتخاب کنید، چگونه فرازو نشیب های چرخه پول را درک کنید، چطور هنگام خرید بیمه عمر از سوء استفاده ها جلوگیری کنید و....

این ۹ گام خودشان زندگی تان را تغییر نمی دهند، بلکه دیدگاه ها (بینش ها) و ابزاری به شما ارائه می دهند که کمکتان می کند کارهایی بکنید که بتوانید یک استقلال مالی واقعی به دست آورید، آزاد از نگرانی ها!
خواندن کتاب ۹ گام برای استقلال مالی را به چجه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

اگر فکر می کنید کنترلتان را بر مسایل مالی خود از دست داه اید یا نیاز دارید آن را تقویت کنید این کتاب با راهکاهایش برای شما مناسب است.
درباره سوز اورمن

سوز اورمن یک برنامه تلویزیونی دارد که دوبار برنده جایزه اِمی شده است و نویسنده درجه یک نوشته های پرفروش نیویورک تایمز است. او ستون نگار آنلاین و ستون نگار مجله، نویسنده / تهیه کننده و یکی از سخنوران انگیزشی رده بالا در دنیای امروز است.

اورمن برای ۹بار پیاپی پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز را نوشته است، دستیاری تهیه کنندگی کرده و بر پایه کتاب هایش، میزبان هفت کارشناس رسانهٔ عمومی بوده است. او هفت بار برنده جایزه Gracie برای اجرای برنامه سوز اورمن بوده است که در شبکه CNBC پخش می شود و مجری «سطح پول امریکایی» در شبکه OWN بوده است.

او همچنین کمک ویراستار مجله اپراست. دوبار او را در مجله تایمز جزء صد تن برتر تأثیرگذار دنیا اعلام کردند و فوربز او را یکی از صد زن قدرتمند دنیا نامیده است. اورمن دریافت کننده جایزه ملی برابر از کمپین حقوق بشر بوده است. او در سال ۲۰۰۹ از دانشگاه ایلی نویز در اِربانا چمپین دکترای افتخاری دریافت کرد و در سال ۲۰۱۰ از دانشگاه بنتلی دکترای افتخاری علوم تجاری گرفت.

اورمن یک برنامه ریز مالی تأییدشدهٔ حرفه ای است که از سال ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۷ گروه مالی سوز اورمن را رهبری کرده است و از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۷ در مقام معاون سرمایه گذاری رئیس جمهور برای Prudential Bache Securities کار می کرده است و از سال ۱۹۷۳ تا ۱۹۸۰ هم به عنوان یک پیشخدمت در نانوایی باترکاپ در برکلی کالیفرنیا مشغول به کار بوده است.
جملاتی از کتاب ۹ گام برای استقلال مالی

در فرهنگ ما حرف زدن درباره درمانی که می کنیم، مشکلات زناشویی که داریم و خصوصی ترین رازهایمان اشکالی ندارد؛ اما صحبت کردن درباره واقعیت پول، اقرار به نگرانی درباره فرزندانمان، والدینمان و دوستانمان این طور نیست. پول در امور خصوصی و همگانی راز ما محسوب می شود. تصور کنید به یک مهمانی شام می روید و به گروهی از آشنایان نزدیک چنین می گویید: «نمی دانم چه کار کنم. بدهی کارت اعتباری ام از هفده هزار دلار بالاتر رفته است و نمی دانم چطور از شرش خلاص شوم.» اتاق در سکوت فرو می رود. (بیشتر کسانی سکوت می کنند که زیر بار راز بدهی کارت اعتباری شان خم شده اند.)

در عمیق ترین مفهوم، پول ما درباره ما، اینکه مهربان هستیم، سخاوتمندیم و خوب زندگی می کنیم، چیزی نمی گوید. باوجوداین برای زندگی کردن به پول نیاز داریم، همان طورکه برای نفس کشیدن محتاج هوا هستیم و این نیاز تمام نژادها، جنسیت ها و گروه های درآمدی را دربر می گیرد. تقریباً همه ما تا اندازه ای درباره پول ترس ها یا نگرانی هایی داریم اما به ندرت در مقابل اطرافیانمان به آن اقرار می کنیم.
کتابشناسی ملی :
5222518
شابک :
‬‏‫‭978-964-236-958-4
سال نشر :
1398
صفحات کتاب :
352
کنگره :
HG179‏‫‭/‮الف‬8ن9 1398
دیویی :
332/024

کتاب های مشابه 9 گام برای استقلال مالی