کتاب سی کشتی یک فرمانده pdf

خاطرات ناخدا یکم عرشه فرید آگه دل

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 14,950
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سی کشتی یک فرمانده

کتاب سی کشتی یک فرمانده نوشته لیلا نظری گیلانده توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. فرید آگه دل بیست و ششم خرداد 1331 در ماکو متولد شده است؛ با اینکه چند ماه بیشتر آنجا نمانده اند و بزرگ شده ی تهران است، در شناسنامه اش همان ماکو ثبت شده و هنوز هم دنبال خاطرات آن روزها از مادرش است.

گزیده کتاب سی کشتی یک فرمانده

سال اول دانشگاه مراسمی داشت به نام پی. اِل .اِکس ؛ یعنی آمادگی جسمانی و فرماندهی. تیم های سی نفره می شدیم و با کوله پشتی و سایر لوازم شخصی می رفتیم توی باتلاق و درّه ها. می خواستند استقامت ما را در شرایط سخت بسنجند تا ببینند می توانیم به موقع فکر کنیم و درست تصمیم بگیریم یا نه.

من و فرامرز سلحشور، چون در یک بخش بودیم، توی پی.ال.اکس با هم افتادیم. شدیم دو تا ایرانی با بیست وهشت تا انگلیسی! از بین این چند نفر، در هر قسمتی از کار یک نفر رهبر گروه می شد. اگر به درّه یا باتلاقی می رسیدیم، می گفتند: «شما فرمانده این بیست ونُه نفر هستی. این ها رو باید از این طرف درّه سالم ببری اون طرف، بدون اینکه برای کسی اتفاقی بیفته.» 

خودشان واکنشی نشان نمی دادند و نظاره می کردند تا ببینند چطور آن ها را مدیریت می کنیم. چطور تقسیم کار می کنیم و از زیردستان، که سایر افراد گروه می شدند، چطور کار می کشیم. یا برای رسیدن به هدف چه نقشه ای می کشیم و چطور برنامه ریزی می کنیم. این ها همه نمره داشت و آزمون حساسی بود و اگر نمی توانستیم نمره بگیریم، اخراج می شدیم.


صفحات کتاب :
214
کنگره :
‏‫DSR1629‭‬ ‭‬ ‭/آ76آ3 1397
دیویی :
‏‫‬‮‭955/0843092
کتابشناسی ملی :
5086630
شابک :
978-600-03-0537-6
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه سی کشتی یک فرمانده