امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
انسانی که این همه ظلم- جور و به قول معروف نقض حقوق بشر، شیطنت، شرارت، تجاوزات، فساد، کٌفر و تضییع کمالات- کرامات- سرمایه های انسان ها را در جهان می بیند و سکوت کند و یا هیچ عکس العملی را از خود نشان ندهد-چطور می شود- اسم او را نهند آدمی؟ بدون هیچ تردیدی– می توان آن را گماشته و یا سرباز ذخیره شیطان و فریب خورده گمراهان قلمداد کرد؟.

طبیعی است، افراد و سربازان شیطان نیز هیچ وقت دست از سراسلام و مسلمین برنمی دارند تا وقتی که دنیا و انسان را نابود کنند و بدین دلیل هر کس درمقابل آنان بی تفاوت باشد و هیچ کاری هم انجام ندهد-جزء حامیان و کسانی که چراغ سبز به افراد و سربازان شیطان نیز‏ می‏دهند-هست!؟

بعضی مواقع سکوت کردن و هیچ عکس العملی درمقابل دشمنان خدا نشان ندادن خودش بزرگترین کمک به آن ها قلمداد می شود، مثل سکوت کوفیان درمقابل اقدامات یزیدان علیه حضرت امام حسین(ع) با یارانش در کربلا!؟

من فکر و باور نمی کنم، هیچ مسلمان واقع بین و اصلحی بخواهد به گمراهان کمک کند و دشمن معصومین و خداوند باشد، مگر اینکه او به گمراهی و تبعیت شیطان رفته باشد.

این آرزوی نهفته در ذات هر شیعه ای است که در زمان معصومین به دنیا می آمد تا آخرین لحظه عمرش به آن ها خدمت می کردند-مخصوصاً حضرت امام حسین (ع)؟.

تمام شیعیان عشق و توسل ویژه ای به چهارده معصوم دارند و اگر عده ای از آنان، آن طوری که می خواهند-نیستند، مطمئناً درمقابل تمایلات غلط نفسانی خود عمل به واجبات و حضور-نفوذ گمراهان نیز کوتایی و سستی کردند و خودشان را خوب الهی-انسانی نساخته و به خدا-معصومین نزدیک-دوست نکرد و از علوم-امتیازات کافی در نزد آنان برخوردار نبوده اند وگرنه هیچ بن بستی برای مسلمین متجلی نیست و باید آنان با کمالات-کرامات خاص و تحت هر شرایطی در بین مردم دنیا اسطوره باشند، نه تضعیف-محتاج!؟

مسلمین مشمول و مقرون معصومین، خداوند، بهترین آداب زندگی و کارآمدترین ژئوپولتیک از نظر عبور-ورود بین المللی و بیش از هشتاد درصد ذخایر نفت-گاز دنیا را در زیرپای شیعیان مشمول هستند که از ارزش، توانایی، کرامات و قدرت ویژه و مافوق تصوری برخوردار می باشند و بدین دلیل دیوانگی است که چنین سرمایه، و ارزش های مهم، و حیاتی را از دست داد، و به عذاب ابدی گرفتار شد و آن وقت با شیطنت این مسأله را هم وارونه جلوه داد و افسوس نخورد.

بارز نمودن انحرافات و سیمای-هویت گمراهان دراین زمان و یا هر زمانی دیگر-موجب می شود که خیلی از انسان ها متوجه شود-وجود آن ها در هر زمان، و زمینه ای به صورت زنجیره ای تداوم و تجلی پیدا می کنند. همین طور می توان وجود معصومین و وجود انسان های صالح-اصلح (که پیرو آنان اند) را در یک زمان-مکان قلمداد کرد؛ یعنی نوع انگیزه- اصول- اعتقادات هستند که بین انسان ها تفکیک و اتحاد-وابستگی ایجاد می کنند، نه زمان-مکان جغرافیایی و بدین دلیل است:

هر انسان شیعه ای به این واقعیت و مقوله پی ببرد و واقف-معتقد شود که در کنار و زیر نظر معصومین است دیگر تانک- توپ- مسلسل برای او اثر ندارد و مطمئناً آن با جان-خون خود از دین و معصومین محافظت، تبعیت و کفرستیزی می کند و منافع وجود گمراهان را به خطر می اندازد!؟.
اساس کار مسلمین اصلح این است که تلاش نمایند تا مردم را از جاهلیت و گمراهی نجات دهند و مشکلات مهم و اساسی آنان را حل و رفع کنند و به ارزشمند بودن کار-تکلیف و وظائف خود نیز کاملاً واقف و باور دارند، به حتی اگر یک نفر را از انحراف نجات دهند بزرگترین خدمت برای او و خود نیز و بزرگترین خطر-تهدید برای گمراهان محسوب می شود.

این انگیزه و ساختار مرا به نگارش کتاب در دست مطالعه مشغول کرد و می توان توسط آن به شناخت گمراهان، گمراهی، صفات، شخصیت، اهداف، نماد، نهاد و خواسته آن ها دراین زمان پرداخت.

اینها مقوله و مطالبی هستند که امروزه موردنیاز و توجه همه انسان ها می باشد، نه قشر خاصی.
اگر دراین باب توهین به گمراهان هست از روی دلیل-برهان و مستحق شان است و پشیمان نیستم و به نظر من هرچه به آنان بدگویی کنید-کم است؟ چون زیادی بد هستند.

گمراهی و گمراهان ابعاد و عناصری هستند که نماد و خواسته های شیطان را مطرح و به تحقق می رسانند و مشکلات بشر را درجهان صدچندان می کنند و آنان را درمعرض نابودی و عذاب ابدی قرار می دهند و دشمن درجه یک کمالات-وجود بشر هستند و با شکل انسان، دوست و حامی او به آن نزدیک می شوند و از پشت به سوژه خنجر می زنند.

امروزه درجهان حرف از نجات انسان، خدمت به خلق، احقاق حقوق حقه، تجلی انسان دوستی، مدرنیسم-متمدن نمودن و یا به تکامل رسیدن آن فراوان زده می شود، ولیکن نتایج آن ها به سقوط و تضییع انسان ها نیز منجر می شود؛ یعنی نقایص، تضاد و مشکلات سرنوشت ساز و مهمی درجهان متکون و مطرح هستند که در ظاهر زندگی بشر و ابعاد فرهنگی، سیاسی و اصول حاکمان وقت مشهود نیستند و یا نمی گذارند مشهود شوند و ابهام-اختفاءشان کرده اند تا حجم خسارت و فجایای انسانی را به اوج خود برسانند.

نظامی گری، ساخت سلاح های کشتار دست جمعی، تسلط گرایی، دروغگویی، فریب دادن مردم، ترویج فساد، تفرقه انگیزی بین مسلمین، تضییع انسانیت-اخلاق نیک خداپرستی-کمالات-سرمایه مالی-منابع انتشار دینی مسلمین، مادی گرایی که برمعنویات-واجبات اسلامی قالب باشد به تبعیت تمایلات غلط نفسانی-شیطان درآمدن، محرومیت–دوری از تبعیت رهبرفقیه اصلح وقت-علماء صالح-اصلح روشنفکر، گسترش مصرف موادمخدر-مشروبات الکلی-مال حرام، دشمنی باخدا-قرآن، علیه انسان دوستان واقعی-علیه انسان شدن، بی وفایی-عدم اعتماد به تداوم زندگی مشترک زوجین و متزلزل-متلاشی کردن کانون گرم خانواده ها- اساس کار بسیاری از ملت و دول جهان است.

چیزی که مدنظر است-این است، گمراهی و گمراهان خسارات و فجایای بسیاری درجهان ببار آوردند و منشأ تمام مشکلات و بدبختی های دنیا و آخرت بشر هستند. آن ها این مسأله را کاملاً ابهام و یا وارونه جلوه می دهند و در جهتی دیگر برای صیانت و گسترش گمراهی و گمراهان چنان اقدامات همه جانبه و وسیعی انجام می دهند که نظیر آن ها را در بین مسئولین عوام و سست ایمان نمی توان مکرر و به وضوح دید. شعار و تبلیغات انسان دوستانه و کمک به او در همه جای دنیا به گوش می رسد، ولیکن چیزی که در اکثر نکات جهان کاملا فاقد ارزش است، انسان و کمک کردن به او می باشد.

همین طور کسی که در زمینه فوق با سیما و نماد ضدانسانی حرکت نماید طرفدار و محبوبیت بیشتری پیدا می کند تا اینکه انسان صالح-اصلح، صادق، تقدیس، عابد، راسخ با بصیرت-اخلاق نیک، واقع بین، علامه فقیه، مشمول انسانیت-بعضی از صفات الهی-کرامات خاصی و تکامل یافته ای باشد!!.

تروریسم پروری و به بهانه مهار آن ها جهان را درمعرض جنگ و تهدیدات مختلف قراردادن، تسلط–تفرقه گرایی، تکذیب واقعیات-تضییع حقیقت -اخلاق انسانی-الهی-مجموعه ارزش ها دراین باب و گسترش شیطان پرستی-ظلمات-ناهنجاری-شرارت ها، مقوله های ویژه و خاصی هستند که گمراهان به آن ها گرایش دارند.

دراین باب انسان های بسیاری را ازبین برده و بی عدالتی، بی رحمی، بی وجدانی، بی اخلاقی، بی ادبی و بی شرمی را به اوج خود رسانیده و انسان بودن را منع-ننک و جرم تجلی نموده و به قرآن خدا که نور هدایت انسان است-مبارزه و به گسترش گمراهی چراغ سبز و هر ارزش حقیقی و جاویدان را درمعرض نابودی قرارداده و غیرمستقیم به بت پرستی روی آوردند و با عمل و اشاره -وجود خداوند یگانه را انکار می کنند.

به دعوت شیطان پاسخ مثبت می دهند و به تبعیت آن درآمدند و در راه شرارت، فساد و تجاوزات به رفع نیازهای خود می پردازند و به هیچ تهعدات صحیحی پایبند نیستند و هوسران-عیاش هستند و حرام را حلال و حلال را حرام تجلی کردند و مددکاری را برای تحقق اهداف و خواسته های شیطانی خود می پذیرند و صداقت، قداست، عدالت صحیح و واقعیت را تکذیب، و تضییع می کنند و مانع آزادی حقیقی و تکامل انسان می شوند و به واسطه پیشرفت تکنولوژی و تجاذب سرمایه های مالی مفرط- برتری راهکار و اصول خودشان را به دیگران تبلیغ و کوته نظران را به خود جذب می نمایند و به تداوم روندشان ادامه می دهند.
کنگره :
BP۱۰۴‭‬‏‫‬‮‭/گ۸د۲ ۱۳۹۷
دیویی :
۲۹۷/۱۵۹
کتابشناسی ملی :
5461485
شابک :
978-600-459-462-2‬
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
570

کتاب های مشابه گمراهی و گمراهان وقت