کتاب تندرست و بانشاط برای زندگی pdf

با برنامه غذایی دیامون راحت وزن کم کنید و سلامتی خود را باز یابید

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تندرست و بانشاط برای زندگی

کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی اثر معروف هاروی دیاموند و ماریلین دیاموند، روش های نوین تغذیه را که پیش از این با آن بیگانه بودید معرفی کرده و برنامه های غذایی مفیدی را در اختیارتان قرار می دهد تا بدون محدود کردن خود و رژیم غذایی سخت، به تغذیه تان برسید.

 کتاب تندرست و بانشاط برای زندگی یکی از پرفروش ترین کتاب های دنیاست. با چاپ آن در آمریکا تحولی عظیم در اذهان عمومی مردم در رابطه با تندرستی به وجود آمد. شما با دنبال کردن توصیه های این کتاب، به راحتی هم وزن کم می کنید، هم دارای وزنی ثابت می شوید و هم سلامتی خود را باز می یابید.

کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی (Fit for life) به شما این نوید را می دهد که نه تنها وزن دلخواه خود را به دست می آورید، بلکه آن را بدون کم و زیاد شدن حفظ می کنید و از تندرستی فوق العاده ای برخوردار می شوید که هرگز به یاد نداشته اید و به شما توضیح می دهد که چگونه خود را تغذیه کنید، به نحوی که دستگاه گوارش شما بتواند به طور طبیعی، از مواد مصرف شده انرژی حیاتی خود را تأمین کند و بدون این که اعمال حیاتی اش دچار ضایعاتی گردند، به جریان و عملکردهای طبیعی خود ادامه دهد.

این کتاب به شما توضیح می دهد که چه موادی می توانند با هم مخلوط شوند، بدون این که در هضم آن ها مانعی به وجود آید. و همچنین برنامه ی غذایی چهار هفته ای را به شما توصیه می کند که به وسیله آن یاد می گیرید چگونه مواد را با هم ترکیب کنید تا این که اضافه وزن خود را از بین ببرید و وزن ثابتی برای همیشه داشته باشید.

درباره هاروی دیاموند و ماریلین دیاموند نویسندگان کتاب تندرست و بانشاط برای زندگی

هاروی دیاموند (Harvey Diamond) مدیر مؤسسه بین المللی تغذیه در سانتامونیکا در کالیفرنیا است که در کنار سمینارها، دوره ها و جلسات سخنرانی که او در رابطه با تندرستی و تغذیه برگزار می کند، مدرسه ای را تأسیس نموده که در آن اصول تندرستی و تغذیه را تدریس می کند و در سرتاسر امریکا به عنوان متخصص و مشاور تغذیه شناخته شده است.

ضمناً همسر او، ماریلین دیاموند (Marilyn Diamond) نیز متخصص علوم تغذیه و سرپرست انستیتو تندرستی بچه ها و زن های حامله در (باراکا) می باشد. این زوج خوشبخت، مرتب در برنامه های تلویزیونی حضور می یابند و تجارب و اندوخته های خود را در رابطه با تغذیه ای طبیعی، در اختیار عموم قرار می دهند.

این کتاب، نتیجه 15 سال تحقیق و بررسی عمیق درباره‏ ی تغذیه و رابطه ‏ی آن با ماهیت و چگونگی بدن انسان می‏ باشد. اگر از تمامی رژیم ‏های غذایی خسته و نومید شده‏ اید و دنبال رهنمودی عاقلانه می‏ گردید که مشکل شما را حل کند و از شر اضافه وزن برای همیشه رهایی یابید و وزنی مطلوب و ثابت را به‏ دست آورید؛ بدانید که کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی همان عاملی است که شما می‏ خواهید. من می‏ دانم که در بین شما افرادی هستند که فکر می‏ کنند و با خود می‏ گویند، چقدر خوب است واقعیت داشته باشد که انسان بخورد، بدون این‏که اضافه وزن به ‏وجود آید. 

من نیز مانند شما بودم، اما در اثر تجربه دریافتم که واقعا می ‏شود وزنی ثابت را به ‏دست آورد، بدون این‏که شخص مدام گرسنگی بکشد. آیا این مسرت بخش نیست که انسان در وعده ‏های غذا با لذت سیر بخورد بدون این‏که ترسی از چاق شدن داشته باشد؟ کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی این مژده را به خواننده‏ی خود می‏ دهد که بخورد و تندرست و پرانرژی برای زندگی آماده باشد. این کتاب یک رژیم غذایی نیست، بلکه یک نوع تغذیه است که شما به مرور به آن عادت می‏ کنید.

گزیده کتاب تندرست و بانشاط برای زندگی

شما می ‏توانید خوب بخورید و نیازی ندارید که به وزن اضافی فکر کنید. نگران نباشید، در این کتاب اطلاعات دقیق و مفیدی وجود دارند که به تمامی اضطراب ‏ها و نگرانی ‏های شما پاسخ می ‏دهند. خیال نکنید که می‏ خواهیم به شما یک روش تغذیه ‏ای پیشنهاد کنیم که مرتب، یا باید سالاد بخورید و یا این‏که خود را با آب جوانه‏ ها و یا با هویج رنده شده سیر کنید.

صفحات کتاب :
280
کنگره :
RM235‭ /و2‏‫‭ت‌9 1385
دیویی :
613/26
کتابشناسی ملی :
م‌85-18543
شابک :
978-964-412-171-5
سال نشر :
1385

کتاب های مشابه تندرست و بانشاط برای زندگی