1 / 3

تندرست و بانشاط برای زندگی

با برنامه غذایی دیامون راحت وزن کم کنید و سلامتی خود را باز یابید

موضوعات


دانلود کتاب تندرست و بانشاط برای زندگی

نوع محصول: کتاب الکترونیکی
حجم دانلود: 787.1 کیلو بایت
صفحات کتاب : 280
8,900 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی اثر معروف هاروی دیاموند و ماریلین دیاموند، روش های نوین تغذیه را که پیش از این با آن بیگانه بودید معرفی کرده و برنامه های غذایی مفیدی را در اختیارتان قرار می دهد تا بدون محدود کردن خود و رژیم غذایی سخت، به تغذیه تان برسید.

این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب های دنیاست. با چاپ آن در آمریکا تحولی عظیم در اذهان عمومی مردم در رابطه با تندرستی به وجود آمد. شما با دنبال کردن توصیه های این کتاب، به راحتی هم وزن کم می کنید، هم دارای وزنی ثابت می شوید و هم سلامتی خود را باز می یابید.

رژیم های غذایی که تاکنون مطرح شده اند و شاید شما بعضی از آن ها را می شناسید و یا تجربه کرده اید، همگی در کوتاه مدت قابل اجرا هستند، زیرا با اصول اساسی فیزیولوژی و بیولوژی بدن انسان هماهنگی ندارند و بیهوده هستند. شخص پس از این که مدتی طبق پیشنهادهای این نوع رژیم ها خود را تغذیه کرد و سپس به زندگی معمولی برگشت، دوباره همان مشکلاتی را خواهد داشت که قبلاً داشته و چند کیلوگرم وزنی که در اثر محدود کردن زندگی و گرفتن رژیم از دست داده بود، در مدت کوتاهی دوباره سر جای خود برمی گردد.

این مسئله نشان می دهد که این قبیل رژیم های غذایی تا چه اندازه بی فایده و بی ثمر می باشند و برای مدتی طولانی قابل اجرا نخواهند بود، زیرا کسی نمی تواند در دراز مدت زندگی خود را طبق آن ها ادامه دهد.

کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی (Fit for life) به شما این نوید را می دهد که نه تنها وزن دلخواه خود را به دست می آورید، بلکه آن را بدون کم و زیاد شدن حفظ می کنید و از تندرستی فوق العاده ای برخوردار می شوید که هرگز به یاد نداشته اید و به شما توضیح می دهد که چگونه خود را تغذیه کنید، به نحوی که دستگاه گوارش شما بتواند به طور طبیعی، از مواد مصرف شده انرژی حیاتی خود را تأمین کند و بدون این که اعمال حیاتی اش دچار ضایعاتی گردند، به جریان و عملکردهای طبیعی خود ادامه دهد.

این کتاب به شما توضیح می دهد که چه موادی می توانند با هم مخلوط شوند، بدون این که در هضم آن ها مانعی به وجود آید. و همچنین برنامه ی غذایی چهار هفته ای را به شما توصیه می کند که به وسیله آن یاد می گیرید چگونه مواد را با هم ترکیب کنید تا این که اضافه وزن خود را از بین ببرید و وزن ثابتی برای همیشه داشته باشید.

هاروی دیاموند و ماریلین دیاموند را بیشتر بشناسیم:

هاروی دیاموند (Harvey Diamond) مدیر مؤسسه بین المللی تغذیه در سانتامونیکا در کالیفرنیا است که در کنار سمینارها، دوره ها و جلسات سخنرانی که او در رابطه با تندرستی و تغذیه برگزار می کند، مدرسه ای را تأسیس نموده که در آن اصول تندرستی و تغذیه را تدریس می کند و در سرتاسر امریکا به عنوان متخصص و مشاور تغذیه شناخته شده است.

ضمناً همسر او، ماریلین دیاموند (Marilyn Diamond) نیز متخصص علوم تغذیه و سرپرست انستیتو تندرستی بچه ها و زن های حامله در (باراکا) می باشد. این زوج خوشبخت، مرتب در برنامه های تلویزیونی حضور می یابند و تجارب و اندوخته های خود را در رابطه با تغذیه ای طبیعی، در اختیار عموم قرار می دهند.

در این کتاب، برنامه ها و دستورالعمل های غذایی یافت می شود که در آن ها شما با میوه ها و سبزیجاتی برخورد می کنید که ممکن است با آن ها آشنایی نداشته باشید و یا در محیط زندگی شما یافت نشوند؛ به همین خاطر همیشه به این موضوع توجه کنید که پیام این کتاب تضمین کننده ی تندرستی شما می باشد و طبق اصول ارائه شده در آن، شما می توانید از سبزیجات و میوه هایی استفاده کنید که در محیط زندگی تان یافت می شوند.

کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی مناسب چه کسانی است؟

تمام کسانی که برای سلامتی خود در دراز مدت فکر می کنند و خواهان اطلاعات جامع و مفیدی هستند، تا به وسیله آن ها سلامتی خود را تضمین کنند، می توانند از این کتاب نهایت بهره را ببرند.

آنچه در کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی می آموزید:

- بدون ترس از چاق شدن، با لذت بخورید.
- تضمین سلامتی، بدون اضافه وزن مجدد.
- شادابی، سلامتی و لاغری برای دراز مدت.
- تحولی عظیم در رابطه با خوردن، سلامتی و کاهش وزن.
- بدنی سالم و پر انرژی، افزایش قدرت بدنی، همراه با وزن کم.
- بدون محدودیت بخورید، به راحتی وزن کم کنید و سالم بمانید.

در بخشی از کتاب تندرست و با نشاط برای زندگی می خوانیم:

اصولی ترین اظهارات روش طبیعی، تندرستی است که می گوید: بدن همواره سعی می کند که خود را سالم سازد و به وسیله ی بیرون ریختن فضولات و زباله ها سلامتی خود را تأمین کند. این روش سعی می کند که اثر مواد غذایی را در دراز مدت روی بدن نشان دهد و به ما یاد دهد که مواد چه خواصی دارند و تأثیر این مواد بر روی بدن ما و تندرستی چگونه است.

این روش علت اصلی بیماری ها را به انسان یاد می دهد. این روش، به ما یاد می دهد که به جای این که به جنگ با قوانین طبیعت برویم و ندانسته سلامتی خود را به خطر اندازیم، آن ها را بشناسیم و به نفع خود از آن ها بهره گیری نماییم. این روش به ما می گوید: بدن انسان خود پاک کننده، درمان کننده و ترمیم کننده می باشد و تمامی نیروهای درمان کننده ی طبیعت را در اختیار دارد.

هم چنین به ما یادآوری می کند که این طبیعت است که حق دارد و قوانین آن واقعی می باشند و احتیاجی به بهتر کردن ندارند. هرگز قوانین طبیعت برخلاف خود عمل نخواهند کرد. این تنها انسان است که از قوانین طبیعت سرپیچی می کند و سعی می نماید که آن ها را تغییر دهد. زمانی ما دچار بیماری و اضافه وزن و... می شویم که قوانین طبیعت را نادیده بگیریم و برخلاف آن ها عمل نماییم. عقل سالم، غریزه ی انسانی، واقع گرایی و درک مسائل هدایایی هستند که طبیعت به ما اهدا کرده و ما به وسیله ی این هدایا می توانیم هم وزن ثابتی را برای خود به وجود آوریم و هم این که خود را سالم نموده و سالم بمانیم.

ما در طول جریان تکاملی خود به ابزار و طرق متفاوت متوسل شده ایم تا بتوانیم سلامتی خود را باز یابیم. در اثر کمک های لحظه ای که از داروها و روش های به اصطلاح درمانی و وسایل پزشکی گرفته ایم به غرایز و اراده و درک و عقل سالم خود پشت کرده، تا جایی که اصولا آن ها را تقریبا به فراموشی سپرده ایم و کمتر از آن ها متابعت می کنیم.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

صفحات کتاب : 280

کنگره : RM235‭ /و2‏‫‭ت‌9 1385

دیویی : 613/26

کتابشناسی ملی : م‌85-18543

شابک : 978-964-412-171-5

سال نشر : 1385

فهرست

مقدمه ی مترجم
درباره ی این کتاب
پیشگفتاری از دکتر ادوارد- آ- تاب
بخش اوّل: تندرست و بانشاط برای زندگی
مقدمه
فصل 1: رژیم های لاغرکننده بی فایده هستند!
فصل 2: روش طبیعی تندرستی
فصل 3: اعمال سه گانه بدن در شبانه روز
فصل 4: تئوری مختل شدن مرحله هضم
فصل 5: اصل اول، غذاهایی با آب فراوان
فصل 6: اصل دوم، ترکیب کردن صحیح مواد غذایی
فصل 7: اصل سوم، خوردن میوه ها به صورت درست
فصل 8: تئوری رفع مسمومیت
فصل 9: پروتئین (آی وایس)
فصل 10: شیر و لبنیات
فصل 11: ورزش و حرکات بدنی
فصل 12: شما حاصل تفکرات خود باشید
فصل 13: سؤال هایی که مرتب تکرار می شوند
بخش دوّم : برنامه های غذایی ازمارلین دیامودند
فصل 14: صبحانه
فصل 15: میوه و آب میوه ها
فصل 16: جدول انرژی
فصل 17: صورت خرید مواد غذایی برای برنامه چهار هفته ای
فصل 18: سالاد به عنوان غذای اصلی و نقش آن در لاغری
فصل 19: اصولی که باید به آن ها عمل کرد

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات