امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟

کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟ به قلم نورمن وینسنت پیل، راهکارهایی در اختیار شما قرار می دهد تا بدانید چگونه با چالش های بزرگ مقابله کنید، رؤیاهایتان را بشناسید و در تمام جنبه های زندگی به موفقیت دست پیدا کنید.

نورمن وینسنت پیل، کسی است که به دیگران یاد داد چطور تفکر مثبت داشته باشند و آن را در زندگی به کار بگیرند، او گفتگویی روشن و مرحله به مرحله را با نظامی علمی در اختیار همگان قرار می دهد تا بتوانند شک و تردید به خود را به یقین تبدیل کرده و با اعتماد به نفس، موانع را کنار زده و به پیروزی برسند. همۀ افراد در انجام دادن کار، در رسیدن به اهدافشان، در حفظ سلامتی و در زندگی کلی شان خواستار نتایج عالی هستند. حالا یک خبر خوب: نتایج خوب از آنِ شماست. چگونه؟ نورمن وینسنت پیل (Norman Vincent Peale) سال ها پیش ضمن خدمت به مردمی که به زندگی موفق دست یافتند، به این نتیجه رسیده است که بر اساس دانش حقیقی، افراد مثبت اندیش ناگزیر به نتایج بزرگ دست می یابند.

کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟ (Why Some Positive Thinkers Get Powerful Results) به صراحت نشان می دهد که رابطه ای مشخص بین تفکر مثبت و نتایج عالی و مثبت وجود دارد که یقینا فرمولی علمی و ثابت در آن دخیل است. به عبارت بهتر اگر مثبت بیندیشید، مثبت عمل کنید و مثبت تصور کنید، مثبت دعا کنید و باور مثبت داشته باشید، آنگاه نتایج عالی و قدرتمند از آنِ شما خواهد بود.

گزیده کتاب چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟ 

مفیدترین فرایند برای پرورش فرد در سازگاری با محیط این است که ایمان را در او تقویت کنیم. ایمان بالاترین درمان هاست، هیچ راهی جز آن وجود ندارد. ایمان به چه؟ به خدا، به مردم، به شغل خود، و به خودتان. وقتی فردی ایمانش را قوی می کند و وقتی تردید و نگرش های بی لیاقتی به حداقل می رسد یا پاک می شود، دیگر آن شخص مشکلی جدی ندارد که بخواهد با آن مواجه شود. آن فرد به طور کامل ماهیت ذهنی و روحی خود را تغییر می دهد.

نقطه ضعف قبلی او به نقطه ی قوت و قدرت تبدیل می شود. نتیجه این می شود که فردی که پیش از این نالایق بود، اکنون با قدرت و اشتیاق از عهده ی مشکلات بر می آید. مشکلاتی که پیش از این او را در خود غرق می کردند، درمانده اش می کردند و موجبات شکست او را فراهم می ساختند، دیگر این طور نیستند. اکنون او بر آن ها غلبه می کند. آن ها را حل می کند یا از لحاظ فلسفی قادر است با آن ها سر کند. او با نگرش مثبت به مشکلاتی که پیشتر مانع به حساب می آمدند، به عنوان فرایندهایی برای ایجاد شغل، و افزایش اطلاعات نگاه می کند.

من باید این تغییر را در نگرش ذهنی خود ایجاد کنم. به عنوان مردی جوان، من همه نوع نگرش داشتم، جز نگرش مثبت. در حقیقت، عقده ی حقارت بر من غالب شده بود. یادگیری نحوه ی از بین بردن آن و ادامه ی زندگی عادی یکی از بزرگ ترین مشکلاتی بود که تاکنون در زندگی با آن مواجه شدم. من رؤیاهای جاه طلبانه ای داشتم و اهداف بزرگی برای خود در نظر گرفته بودم. خوش بینی و انرژی من بی حد و مرز بود. اما احساس بی لیاقتی و تردید داشتن به خود مرا بیچاره کرده بود. من دریافت این پیام استهزاآمیز را از ضمیر نیمه هوشیارم تحمل می کردم: ”تو نمی توانی آن را انجام دهی، تو توانایی لازم برای انجام دادن آن را نداری.“

دیویی :
248/4
کتابشناسی ملی :
2‎0‎4‎2‎0‎8‎6
شابک :
978-964-236-294-3
سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
272
کنگره :
BV4908/5‏‫‭/پ9چ4 1390

کتاب های مشابه چرا برخی از مثبت اندیشان به نتایج بزرگ دست می یابند؟