امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟
کتاب کاریزما به قلم حمید ظریفی با بیان ویژگی های فردی اشخاص کاریزماتیک به شما کمک خواهد کرد تا به شخصیتی جذاب تبدیل شوید.

کاریزما یا همان جذابیت، مؤلفه ای بسیار حائز اهمیت است که اگر به آن دست یابید، نفوذ فراوانی را بر روی دیگران خواهید داشت. در این کتاب حمید ظریفی تکنیک هایی را عنوان کرده که بتوانید با تمرین و تکرار آن ها، به فردی بانفوذ و صاحب قدرت تبدیل شوید. زیرا، به هر اندازه از کاریزمای بالاتری برخوردار باشید، از نفوذ بیشتری نیز برخوردار خواهید بود؛ و این نشان از اقتدار درونی شماست که می توانید از قدرت شخصیتی خودتان برای رهبری افراد بهره ببرید.

در حقیقت این کتاب سعی دارد تا با ارائه تعریفی درست و کامل از کاریزما در علم ارتباطات به شما نشان دهد که کاریزماتیک بودن را می توان آموخت. شما با تقویت ویژگی های متفاوت خود می توانید میزان کاریزماتیک بودنتان را افزایش دهید. ویژگی هایی که سبب شخصیت کاریزماتیک می شوند، خصوصیاتی مثبت هستند و فرا گرفتن آن ها به بهتر شدن شخصیت شما کمک می کند.

با خواندن و بهره گیری از مطالب مختلف این کتاب می توانید به راحتی به چهره ای کاریزماتیک در بین اطرافیان خود تبدیل شوید. افرادی که کاریزمای بالایی دارند، رهبرانی بزرگ هستند که اگر اراده کنند، می توانند به بزرگ ترین دست آوردهای زندگی خود برسند.

کتاب کاریزما برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در زمینه مدیریت و رهبری فعالیت دارید و یا دوست دارید فعالیت داشته باشید، این کتاب را حتماً بخوانید؛ اما اگر در این حوزه فعالیت ندارید، این کتاب را حتماً و حتماً بخوانید!

در بخشی از کتاب کاریزما می خوانیم:

بین افراد فوق ستاره و افراد معمولی تنها بیست کلمه فاصله است بیشتر افرادی که در اطرافمان زندگی می کنند. افرادی هستند که در زندگی شخصی خود کمترین خلاقیت را به کار می برند. این خلاقیت می تواند در نحوه چیدمان اثاثیه منزل، نحوه لباس پوشیدن، یا تشکیل جملاتی زیبا همراه با کلماتی پرمحتوا باشد. در این قسمت ما به چیدمان و نحوه انتخاب کلمات در مذاکرات می پردازیم.

از نظر مردم، آدم هایی که دایره لغات وسیع تری دارند، آدم های خلاق و باهوش تری هستند. دامنه لغات وسیع مزیت هایی دارد که ازجمله آن ها استخدام سریع، ترفیع درجه زودتر را به همراه داشته و نیز جذابیت کلامشان برای دیگران بیشتر است. بنابراین برندگان بزرگ می دانند که باید با چه کلمات سنجیده و کامل و پرمعنایی به استقبال پیروزی بروند. بازیگران بزرگ زندگی با همان دقتی کلمات خود را انتخاب می کنند که گوشی موبایل خود را انتخاب می کنند.

آن ها واژگانی را از کتابخانه ذهنی خود انتخاب می کنند که باشخصیتشان و منظوری که دارند، منطبق است و چه بسا این کلمات به مراتب جان کلام را بهتر و ملموس تر به مخاطب تفهیم می کند. اینجا می توانم بشارتی را برایتان به ارمغان بیاورم، و آن اینکه بین یک فرد عادی و فوق ستاره تنها بیست کلمه فاصله است. و این کلمات ندای قلبشان را صحیح و سالم تر و با وضوح بیشتری به مخاطبان می رساند.
صفحات کتاب :
106
کنگره :
BF637
دیویی :
158/2
کتابشناسی ملی :
5782787
شابک :
978-622-6841-12-2
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه کاریزما