نظر شما چیست؟
مفهوم تعادل جهان ما را تعریف می کند. کائنات، سیاره ما، فضول، آب، هوا، آتش و زمین همه در یک تعادل بی بدیل هستند. ما انسان ها تنها استثنا این عرصه هستیم. این کتاب تلاشی است برای کمک به شما در حفظ این تعادل طبیعی در تمامی ابعاد حیات. هنگامی که ویراستار من بازخوانی نهایی این کتاب را به پایان برد، این جملات را روی جلد کتاب برای من یادداشت کرد:

وین !(هنر) رسیدن به تعادل فوق العاده است! هیچکس نمی توانداین کتاب را بخواند و حس نوزایش در او جوانه نزند.(پس از خواندن این کتاب) گویی خود من هم به تعادل دست یافته ام.

من باور دارم که شما با خواندن این کتاب و به کار بستن اصول سیاسی 9گانه آن همین حس شعف آور و بیداری را نسبت به تعادل بی بدیل کائنات در خویش احساس خواهید کرد.

نکته مهمی که باید بدانیم این هست که هر چقدر زمان بیشتری رو در این حالت عدم تعادل سپری کنیم اشتیاق ما، انگیزه ما برای تلاش برای زندگی کردن و رسیدن به تعادل کاهش پیدا می کنه. پس هر چی ما خودمون رو گول بزنیم، هرچی ما فرار کنیم از رسیدن به این تعادل، در نتیجه انگیزه ما و اشتیاق ما کاهش پیدا می کنه و شانس ما برای رسیدن به تعادل کم و کمتر میشه و عادت های ما اینقدر قوی میشن که دیگه تغییر دادنشون نه که غیر ممکن باشه بلکه خیلی سخت میشه.

این عدم تعادل باعث میشه که ما خیلی اوقات به سادگی خشمگین بشیم سر خیلی چیزهای بی مورد با دیگران درگیر بشیم و همه این خشم هایی که در زندگی ما وجود داره همه این استرس ها و اضطراب ها به خاطر این عدم تعادل هست.

پس ببینید رسیدن به این تعادل میتونه چقدر موهبت بزرگی باشه. واقعا آیا چیزی زیباتر از این هست که ما بتونیم در کمال آرامش رشد و پیشرفت کنیم، خیلی نکته مهمی هست در کمال آرامش رشد و پیشرفت کنیم. خیلی ها رو میبینم، خودم رو میبینم که می خواست زندگیش رو از یک سطحی ببره به یک سطح بالاتری می خواست رشد کنه و پیشرفت کنه اما هیچ وقت با آرامش همراه نبود تا یک چیزی میشد ناراحت میشد، دوست داشت سریع تر به نتیجه برسه.

این میشه رشد و پیشرفتی که با آرامش همراه نیست و خیلی ها درگیر این شدن. اما تعادل زمانی رخ میده که ما با کمال آرامش دنبال رشد و پیشرفت باشیم و اینجاست که اون زیبایی تعادل خودش رو نشون میده.

کتاب های مشابه تعادلت را حفظ کن