نظر شما چیست؟
کتاب صوتی «راز موفقیت» کتابی مفید، کارآمد، جذاب و زیبایی است که در آن مطالب بسیار جالب و کاربردی برای مخاطبان و خوانندگانش آمده است. کتاب صوتی «راز موفقیت» توسط نویسنده و مشاور خبره، معروف و محبوب در دنیا «آنتونی رابینز» باظرافت و دقت فراوان جمع آوری شده به قلم تحریر درآمده است.

کتاب صوتی «راز موفقیت» دربردارنده راه حل ها و پیشنهاد هایی برای رسیدن به موفقیت، پیشرفت و اهداف است. به طورکلی می توان گفت در کتاب صوتی «راز موفقیت» راه حل ها و کارهایی به شما پیشنهاد داده شده است تا شما بتوانید با رعایت و پیروی از آن ها به هر آنچه دوست دارید و می خواهید برسید و به اهدافتان جامعه ی عمل بپوشانید. شما در کتاب صوتی «راز موفقیت» یاد می گیرید که علاوه بر رسیدن به اهداف و پیشرفت کردن چیزهایی هم که از قبل داشته اید را نگه دارید و حفظ کنید.

کتاب صوتی «راز موفقیت» درواقع مثل یک راهنما و مسیریاب عملی و واقعی برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت های شخصی و فردی در زندگی به شمار می رود. نوشته ها و مطالب جمع آوری شده در کتاب صوتی راز موفقیت از معتبرترین و واقعی ترین منابع در جهان سرچشمه گرفته و خلق شده است و بسیاری از راه حل هایی که در این کتاب آمده است بسیار حائز اهمیت و کاربردی می باشد.

با عوامل و روش هایی برای رسیدن به موفقیت آشنا می شود. کتاب صوتی راز موفقیت توسط مترجم محبوب کشورمان مسعود شیرازیان ترجمه و بازنویسی شده است تا به راحتی در اختیار همگان قرار گیرد.

کتاب های مشابه راز موفقیت