نظر دیگران

نظر شما چیست؟
زمانی که شما با خود بگویید من متوسط هستم، من تنها یک انسان گمنام در بین هفت میلیارد جمعیت جهان هستم، هیچ چیز خاصی درباره من وجود ندارد. این «من هستم» های اشتباه تنها مانعی است برای پیشرفت شما.
جملات بالا بخشی از کتاب صوتی «قدرت من هستم» انتخاب شده اند. جول اوستین، کشیش و سخنرانی انگیزشی، در این کتاب قصد دارد از تاثیر و قدرت جمله هایی بگوید که ما هر روز در مورد خودمان آن ها را به زبان می آوریم.
درباره کتاب صوتی «قدرت من هستم:
جول اوستین در کتاب صوتی «قدرت من هستم»، با شرح و تفسیر درباره قدرت تکرار «من هستم» هایی که هر روز و دقیقه در زندگی روزمره تکرار کرده و درباره آنها صحبت می کنیم، حرف زده است.

او بیان می کند که قدرت «من هستم» این امکان را به شما می دهد تا به هر مشکل، ناامیدی و شکستی غلبه کنید. تکرار جملاتی که نشا ن دهنده قدرت ما هستند، در درازمدت به ما کمک می کند تا خود را مستقل، با اعتمادبه نفس و فردی قوی حس کنیم. حال آنکه اگر مدام جملاتی با بار منفی بر زبان بیاوریم و مدام از نقص ها و نقاط ضعف خود حرف بزنیم، به مرور باورمان می شود که ما قوی نیستیم و از عهده انجام هیچ کاری برنمی آییم.

همه ما در روز با خودمان گفت وگوهای درونی بسیاری داریم که برخی از این گفت وگوها می تواند مخرب و برخی دیگر باعث قدرتمندی ما شود. مکالمات ما با خودمان اگر جملاتی باشند که مدام روی نقاط ضعف ما تاکید دارند، قدرت اراده را از ما سلب می کنند. از طرفی اگر با بیان برخی جملات و تاکید روی آن ها، به توانایی ها و موهبت هایمان اشاره کنیم، به مرور احساس قدرتمندی و توانایی در من تقویت می شود.

کتاب های مشابه قدرت من هستم