نظر شما چیست؟
کتاب صوتی ۷ راز موفقیت، نوشته ی ریچارد وبستر، کتابی زیبا و منبع الهامی بزرگ است که در قالب داستانی زیبا و خواندنی از زندگی مردی جوان، ۷ راز موفقیت برای داشتن زندگی بهتر را نوشته است.

نسخه صوتی کتاب ۷ راز موفقیت را با صدای زیبای مهسا آبیز می شنوید.
درباره ی کتاب صوتی ۷ راز موفقیت

کتاب صوتی ۷ راز موفقیت، داستانی عجیب و الهام بخش است که به شما کمک می کند زندگی هدفمندی را دنبال کنید. در کتاب صوتی ۷ راز موفقیت با کوین شخصیت داستان همراه می شوید که در کار و ازدواجش شکست خورده است. کوین خود را در انتهای راه زندگی می بیند. احساس می کند چیزی برای از دست دادن ندارد و همین موضوع باعث شده تا به خودکشی فکر کند.

اما ملاقات با پیرمردی به نام تاد ملوین، دگرگونی بزرگی در زندگی و افکارش به وجود می آورد. کوین می تواند چیزهای جدیدی را ببیند. فکر خودکشی را از سرش بیرون کند و به زندگی به چشم دیگری نگاه کند. تاد ملوین از ۷ راز موفقیت برای او می گوید. رازهایی که او را به سمت اقیانوس عشق و الهام راهنمایی می کند و کمک می کند تا ترس ها و نگرانی ها را از خودش دور کند.

درباره ی ریچارد وبستر

ریچارد وبستر در ۱۷ دسامبر ۱۹۵۰ در انگلیس به دنیا آمد. او پنج کتاب منتشر کرده است که یکی از آن ها کتابی تحقیقاتی درباره ی سواستفاده ی جنسی در انگلستان است. ریچارد وبستر در ۲۴ جون ۲۰۱۱ در سن ۶۱ سالگی از دنیا رفت.
جملاتی از کتاب صوتی ۷ راز موفقیت

کوین به طرف اسکله می رفت که باران دوباره باریدن گرفت. او بارانی اش را به دور خود محکم کرد و سرش را در یقه ی آن فرو برد. بادی شدید می وزید و همچون تازیانه بر امواج کف آلود فرود می آمد. به این می مانست که انگار از چهار جهت می وزد. یکی دو قطره باران از پشت یقه ی کوین پایین رفت و او یقه ی بارانی اش را محکم تر به دور گردنش پیچید. در زیر تنها نوری که می تابید ایستاد و به تاریکی اطراف نگاه کرد. او در آن جا تنهای تنها بود. انگار هیچکس و هیچ چیز وجود نداشت.

در سمت راست چراغ اتوموبیل هایی دیده می شد که راهی شهر بودند. اما تنها صدایی که به گوش می رسید صدای برخورد امواج به ساحل و صدای زوزه ی بادی بود که به دور ساختمان چوبی انتهای اسکله می پیچید. کوین دورانی را به یاد آورد که آن ساختمان شکوه و جلالی به خصوص داشت و محل تجمع داورانی بود که از آن جا مسابقات قایقرانی را تماشا می کردند. آن ساختمان نیز همچون کوین در گذشته حال و روز بهتری داشت. احساسی از دلسوزی و تاسف به حال خود بر او چیره شد و قطرات اشکش را با قطرات باران در هم آمیخت....

کتاب های مشابه 7 راز موفقیت