× حساب کاربری تاریخچه سفارشات شارژ حساب افزایش اعتبار حساب با کارت شارژ کتابخانه من تراکنش های مالی کارت خرید خروج از حساب کاربری
1 / 3

مشتری مداری

نوع اثر : کتاب

نویسنده :

ارائه دهنده : موسسه شنیدار نگار نوین

گوینده : مصطفی طالبیان

دریافت این اثر

کتاب صوتی 9,000 تومان

خلاصه اثر

مشتریان، خواه مصرف کننده و خواه تولید کننده ی کسب و کار، گزینه های زیادی برای انتخاب کردن کالا یا خدمات در اختیار ندارند. آن ها از لحاظ زمانی، مکانی و نحوه ی ارائه ی مشخصات ظاهری و عملکردی، دقیقاً همان چیزی را می خواهند که سفارش داده اند.

فناوری نیز این امکان را برای شرکت ها فراهم کرده است تا این نیاز مشتریان را به نحو مطلوب برآورده کنند. در واقع، فناوری اطلاعات و سیستم های تولید انعطاف پذیر شرکت ها را قادر ساخته است حجم زیادی از خدمات و کالاها را با قیمت نسبتاً پایین برای مشتریان شخصی سفارشی سازی کنند. اما تعداد اندکی از شرکت ها از این قابلیت استفاده می کنند.


درباره ی کتاب:
در این کتاب، مبحث سفارشی سازی انبوه و راهبردهای متنوع رسیدن به آن به تفصیل شرح داده شده و روابط یادگیرنده ی حرفه ای با مشتریان، به عنوان راهی مناسب برای حفظ همیشگی آن ها، درنظر گرفته شده است. در کنار آن، ذکر چند نمونه از فعالیت شرکت های موفق در این زمینه، دیدگاه شما را درباره ی بازاریابی و تولید انبوه تغییر خواهد داد و در نهایت، سفارشی سازی انبوه را بهتر درک خواهید کرد.

کتاب صوتی

9,000 تومان

حجم : 64.6 مگا بایت

توجه: این کتاب فقط در تلفن های همراه هوشمند و تلبت های مجهز به سیستم عامل اندروید و از طریق نرم افزارهای پخش کننده فراکتاب قابل مطالعه می باشد.

افزودن به سبد خرید

مدت زمان : 70 دقیقه

تعداد صفحات نسخه دیجیتال : 1