مشتری مداری

3 از 1 نظر

خلاصه اثر

مشتریان، خواه مصرف کننده و خواه تولید کننده ی کسب و کار، گزینه های زیادی برای انتخاب کردن کالا یا خدمات در اختیار ندارند. آن ها از لحاظ زمانی، مکانی و نحوه ی ارائه ی مشخصات ظاهری و عملکردی، دقیقاً همان چیزی را می خواهند که سفارش داده اند.

فناوری نیز این امکان را برای شرکت ها فراهم کرده است تا این نیاز مشتریان را به نحو مطلوب برآورده کنند. در واقع، فناوری اطلاعات و سیستم های تولید انعطاف پذیر شرکت ها را قادر ساخته است حجم زیادی از خدمات و کالاها را با قیمت نسبتاً پایین برای مشتریان شخصی سفارشی سازی کنند. اما تعداد اندکی از شرکت ها از این قابلیت استفاده می کنند.


درباره ی کتاب:
در این کتاب، مبحث سفارشی سازی انبوه و راهبردهای متنوع رسیدن به آن به تفصیل شرح داده شده و روابط یادگیرنده ی حرفه ای با مشتریان، به عنوان راهی مناسب برای حفظ همیشگی آن ها، درنظر گرفته شده است. در کنار آن، ذکر چند نمونه از فعالیت شرکت های موفق در این زمینه، دیدگاه شما را درباره ی بازاریابی و تولید انبوه تغییر خواهد داد و در نهایت، سفارشی سازی انبوه را بهتر درک خواهید کرد.

کتاب های مرتبط

بیشتر

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

نظرات