نظر شما چیست؟
قورباغه ات را قورت بده یکی از کتاب های معروف برایان تریسی، نویسنده و سخنران مطرح انگیزشی است. در این کتاب برایان تریسی به شما می گوید که چطور با کارهای ساده و تغییر عادت هایتان تبدیل به یک فرد موفق در مدیریت زمان شوید.

او به شما می گوید باید چه کارهایی انجام دهید که البته مهمترین آنها خوردن زشت ترین و چاق ترین قورباغه است. چگونه؟ با خواندن کتاب به راحتی متوجه این موضوع می شوید.
درباره کتاب صوتی قورباغه ات را قورت بده

برایان تریسی در این کتاب صوتی ۲۱ روش عالی برای مبارزه با تنبلی و انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر برای شما درنظرگرفته است. او معتقد است برای شروع روزی با کارهای سخت. بهترین کار انجام سخت ترین کار در ابتدای روز است. او کار سخت را به قورت دادن یک قورباغه بزرگ و زشت تعبیر می کند و می گوید اگر همان ابتدای کار این قورباغه بزرگ و زشت را قورت بدهید، انجام کارهای دیگر برایتان چندان سخت نخواهد بود. پس کارهای سخت را به تعویق نیندازید بلکه در اولویت قرار دهید.
خواندن کتاب قورباغه ات را قورت بده را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

علاقه مندان به کتاب های موفقیت و خودیاری و به خصوص کسانی که می خواهند عادت بد به تعویق انداختن کارها را در خود ریشه کن کنند.
درباره برایان تریسی

برایان تریسی نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت های حرفه ای و خودیاری، در ۵ ژانویه ۱۹۴۴ در شارلوت تاون کانادا و در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی توانست هزینه های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می کرد.

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم درآمد بپردازد. تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد. او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت. فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت. تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تریسی در این سال ها با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت های زیادی دست یافت. تریسی می گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!»

نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره ای را بر اساس آن پایه ریزی کرد.

تریسی یکی از افراد موفق در زمینه مشاوره مدیریتی و توسعه نیروی انسانی است و شرکتی بین المللی به نام خودش را راه اندازی کرده است. برایان تریسی در کشورهای گوناگون و شرکت های مطرح جهان، برنامه های مشاوره ای و آموزشی برگزار می کند. کتاب های برایان تریسی، توسط ناشران متعددی به زبان فارسی ترجمه شده است و او را تبدیل به نویسنده ای شناخته شده در ایران کرده است.

کتاب های مشابه قورباغه را قورت بده