کتاب بال در بال فرشتگان pdf

زندگی نامه و خاطرات سردار شهید عثمان فرشته

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,600
نظر شما چیست؟
رضا رستمی زندگی نامه و خاطرات سردا شهید عثمان فرشته در کتابی با عنوان بال در بال فرشتگان، منتشر کرده است.


درباره کتاب بال در بال فرشتگان

رضا رستمی با هدف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کتاب بال در بال فرشتگان را به قلم تحریر درآورده است. او در این کتاب زندگی نامه و خاطرات سردار شهید عثمان فرشته را روایت می کند. عثمان فرشته در اسفند ماه سال ۱۳۳۲ در روستایی از توابع سروآباد متولد شد. در سال های جوانی و در اوان انقلاب ۵۷، با مردم همراه شد تا ظلم و ستم را برای همیشه ریشه کن کند. با این کتاب همراه شوید تا در جریان رشادت های این جوان شجاع و غیور قرار بگیرید.
خواندن کتاب بال در بال فرشتگان را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟

مطالعه کتاب بال در بال فرشتگان را به علاقمندان ادبیات پایداری و دفاع مقدس پیشنهاد می کنیم. کتاب پیش رو بخشی از خاطرات 8 سال دفاع مقدس را به خوبی نمایش داده است و مطالعه آن برای هر ایرانی خالی از لطف به نظر نمی رسد.
جملاتی از کتاب بال در بال فرشتگان

برای پاک سازی منطقه چشمیدر و بوریدر به اتفاق جمعی از پیش مرگان حرکت کردیم. عملیات بسیار سختی بود. مسئولیت عملیات را من و آقای داریوش چاپاری عهده دار بودیم. در روز اول عملیات، داریوش از ناحیه چشم زخمی شد. او را برای مداوا به شهرستان سنندج انتقال دادند و تمام مسئولیت بر دوش من قرار گرفت. در وضعیتی بسیار بحرانی قرار داشتم. روز دوم با شهید عثمان فرشته آشنا شدم. از وضعیت منطقه از او سوال کردم. او که جزو پیش مرگان مسلمان شهرستان مریوان بود، گفت: من با منطقه آشنایی کامل دارم. اگر کمکی از من ساخته است، آماده ام. تعدادی نیرو در اختیارش قرار دادم تا برای تسخیر ارتفاعات آن جا حرکت کند. با صلابت خاصی که داشت، آماده حرکت شد.

لحظاتی پس از حرکت از ناحیه پا مجروح شده بود، اما علی رغم شدت جراحت، این موضوع را از نیروهای تحت امرش پنهان کرده بود و با این که از طریق بی سیم با من ارتباط داشت، در این زمینه به من چیزی نگفت. با دشواری فراوان توانسته بود به نقطه هدف برسد و روستا را پاک سازی کند.

برای مطالعه ی جمله های بیشتری از کتاب بال در بال فرشتگان، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.
صفحات کتاب :
58
کنگره :
14‏‫DSR1626‭‬ /‭ف4‏‫‬‮‭ر5 1397
دیویی :
955/0843092
کتابشناسی ملی :
5417529
شابک :
978-600-331-529-7‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه بال در بال فرشتگان