کتاب به یاد صیاد دل ها pdf

و ۱۱۰ فرمانده شهید دفاع مقدس

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,500
نظر شما چیست؟
کتاب به یاد صیاد دل ها و ۱۱۰ فرمانده شهید دفاع مقدس، اثری درباره ی زندگی و فعالیت های شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و صد و ده نفر دیگر از فرماندهان شهید است. میثم نوروزیان با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این کتاب را نوشته است و نشر صریر آن را چاپ کرده است.

درباره ی کتاب به یاد صیاد دل ها

در کتاب به یاد صیاد دل ها با گوشه ای از زندگی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، شهید حسن آبشناسان و دیگر شهدای دفاع مقدس آشنا می شویم. میثم نوروزیان از زندگی و فعالیت های مرتبط شهیدان گفته است. خاطرات شیرینی که ضمن معرفی آنان آورده است، لذت خواندن کتاب را بالاتر می برد و آوردن قسمتی از وصیت نامه ی شهدا در کتاب، ما را با روحیات و طرز تفکر والای آنان آشنا می کند.
کتاب به یاد صیاد دل ها را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

به یاد صیاد دل ها برای افرادی که دوست دارند با زندگی و طرز تفکر شهدای دفاع مقدس آشنا شوند، جذاب و خواندنی است.
جملاتی از کتاب به یاد صیاد دل ها

روز عاشورا بچه در بغل، همراه زنان دیگر در یکی از خیابان های نزدیک حرم علی بن موسی الرضا (ع) به تماشای دسته های سینه زنی ایستاده بود. ناگهان صدای گریه کودک برخاست اما دنباله صدا درنیامد. لحظاتی گذشت. دهان بچه همچنان باز بود. نفسش بند آمده بود و رنگش هر لحظه کبود و کبودتر می شد. جیغ زن ها بلند شد.

زنی بچه را از دست مادر قاپید و صورت کوچک او را زیر سیلی گرفت. باز خبری نشد. مادر شنید: طفلکی تمام کرد، خفه شد! رو به حرم گرداند و گفت: حاشا به غیرتت! بعد چشم هایش سیاهی رفت و به زمین افتاد. در عالم دیگر دید که در مجلس عزاداری است. کسی روی منبر نشسته و روضه می خواند. در بالای مجلس سیدی نورانی است که با دست به او اشاره می کند: پیش آی! عزاداران راه باز کردند تا رسید به نزدیکی های آن سید نورانی، که حالا می دانست امام رضا (ع) است. امام دعایی خواند و بعد گفت: «تو نگران علی نباش!»

به صدای گریه فرزندش چشم گشود. صدای صلوات زن ها بلند شد. بچه را که به بغل گرفت و بر سینه اش فشرد، اشک امانش نداد. به طرف گنبد طلایی برگشت و گفت: «آقاجان من را ببخش، بی ادبی کردم...»
صفحات کتاب :
247
کنگره :
DSR1625‏‫‬‭‏‫‬‭/ن867ب2 1391
دیویی :
955/08430922
کتابشناسی ملی :
2732265‬
شابک :
978-600-5156-80-5
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه به یاد صیاد دل ها