کتاب لبخندی به معبر آسمان pdf

خاطرات سردار شهید حاج محسن دین شعاری جانشین گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 7,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لبخندی به معبر آسمان

کتاب لبخندی به معبر آسمان، خاطرات سردار شهید حاج محسن دین شعاری، جانشین گردان تخریب لشکر ۲۷ محمد رسو لالله (ص) است و توسط گروه تحقیقاتی فتح الفتوح گردآوری و تدوین شده است. این کتاب توسط انتشارات صریر به چاپ رسیده است.

درباره کتاب لبخندی به معبر آسمان

کتاب لبخندی به معبر آسمان شامل خاطرات سردار شهید حاج محسن دین شعاری است. این مجموعه با گردآوری نامه های این شهید، مصاحبه ها با افراد مختلفی که شهید حاج محسن دین شعاری را می شناختند، توسط گروه تحقیقاتی فتح الفتوح گردآوری و تدوین شده است. حاج محسن، جانشین گردان تخریب بود اما دست کمی از یک فرمانده نداشت.

فرمانده ای خوش سیما و خوش دل که با عطوفت پدرانه اش به نوعی نیروهای نوج وان را بزرگ کرد. به خاطر ویژگی هایش اگر بگوییم یک تخریب چی یا فرمانده بود، کم است. دین شعاری در زندگی همه ی بچه های گردان یک جریان سیال و روان بود. هر که برای اولین بار او را می دید، عاشقش می شد. شوخی هایش زبان زد خاص و عام بود و همین شوخ طبعی اش او را فردی متمایز از دیگران ساخته بود .خلاقیت و جدیت در کار، مسئولیت پذیری و حضور همیشگی اش درخط مقدم او را نماد حقیقی گردان تخریب لشکر ۲۷ حضرت رسول (ص) کرده بود.

گزیده کتاب لبخندی به معبر آسمان

از تبریز که به تهران آمدیم، ما برادرها زنجیروار با هم بودیم. حاج اصغر ما را به کارخانه بافندگی و دوزندگی برد. آن موقع مدرسه ها دوشیفته بود. بچه ها از صبح تا ظهر می رفتند، ناهار می خوردند، دوباره برمی گشتند و تا ساعت چهار و نیم مدرسه بودند. محسن از مدرسه به کارخانه می آمد و تا ساعت ۷ و ۸ شب کارهای پادویی و خیاطی را انجام می داد. بعضی وقت ها هم ساعت ۱۰ شب برمی گشت خانه و تازه شروع می کرد به درس و مشق نوشتن. فردا صبح، روز از نو روزی از نو. «برای خواندن جملات بیشتری از کتاب لبخندی به معبر آسمان، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

صفحات کتاب :
316
کنگره :
DSR1626‭‬ ‭/د94‏‫‭ل2 1391
دیویی :
955/0843
کتابشناسی ملی :
2859281
شابک :
978-600-5156-90-4
سال نشر :
1391

کتاب های مشابه لبخندی به معبر آسمان