کتاب صدای نفس های کاک لطیف pdf

زندگی نامه و خاطرات سردار شهید حاج لطیف راستی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 6,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صدای نفس های کاک لطیف

کتاب صدای نفس های کاک لطیف، نوشته رضا رستمی، زندگی نامه و خاطرات سردار شهید حاج لطیف راستی را روایت می کند. کتاب صدای نفس های کاک لطیف خاطرات سبز و به یادماندنی سردار شهید حاج لطیف راستی از شهدای مظلوم پیشمرگان مسلمان کُرد شهرستان مریوان را به تصویر کشیده است؛ که درراه پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی، با ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی در مصاف با گروهک ملحد و ایادی استکبار لحظه ای درنگ نکرد.

گزیده کتاب صدای نفس های کاک لطیف

حاج لطیف فرماندهی مدیر و مدبّر بود. قدرت عجیبی در مدیریت داشت. آن هم یک مدیریت سالم در اداره کارها و نیروها. با وجود آن که به مسائل عاطفی و نیز اصول مدیریت احترام می گذاشت و عمل می کرد، درعین حال هنگام فرماندهی قاطع بود. او نیروهای تحت امر خود را خوب توجیه می کرد نظارت و پیگیری خوبی داشت. کسی را که در انجام دستورات کوتاهی می کرد بازخواست و کسی را که خوب عمل می کرد تشویق می کرد.

بینش سیاسی بُعد دیگری از شخصیت والای او به شمار می رفت. به مسائل لبنان، فلسطین و سایر کشورهای اسلامی بسیار می اندیشید و آن قدر از اوضاع آنجا مطلع بود که گویی سال هاست در آنجا با دشمنان خدا و رسول (ص) در ستیز بوده است. او با وجود مشغلهٔ فراوان از مطالعه غافل نبود و نسبت به مسائل سیاسی روز شناخت وسیعی داشت. برخورد دوستانه او با بسیجیان جان برکف نمونه بود. به بسیجیان عشق می ورزید و همواره در سخنانش از این مجاهدان مخلص تمجید و قدرشناسی می کرد. شهید راستی همواره برای رعایت حقوق بسیجیان به مسئولان امر تأکید و توصیه داشت.

او که از روحیه ایثار و استقامت کم نظیری برخوردار بود، با برخوردها و صفات اخلاقی اش درواقع معلمی نمونه و سرمشقی خوب برای پاسداران و بسیجیان بود و خود به آن چه می گفت، عمل می کرد. عشق و علاقه نیروها به او نیز از همین راز سرچشمه می گرفت. برای شهید راستی مطرح نبود که چکاره است، فرمانده است یا نه. حاج لطیف یک رزمنده بود، هم مرد جنگ بود و هم پیشمرگی وارسته.

کتابشناسی ملی :
5416575
شابک :
978-600-331-536-5
سال نشر :
1397
صفحات کتاب :
134
کنگره :
DSR1668‭‬ /ر2‏‫‬‮‭ر5 1397
دیویی :
955/0843092

کتاب های مشابه صدای نفس های کاک لطیف